- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
1,5 млн платних підписників із Росії залишилися без Spotify

Шведський стрімінговий аудіосервіс Spotify через вихід з російського ринку не зміг досягти планових показників за кількістю підписників. Це випливає зі звіту за перший квартал 2022 року, який опублікувала компанія.
Ми збираємо історії тих, хто зробив надскладне, але й найважливіше рішення в житті - стартувати власну справу. Хто розпочав з нуля і вже три роки будує бізнес. Хто повернувся з фронту і занурився в підприємництво. Хто обрав франшизу як старт і зумів розвинути успішну модель.
Спецпроєкт створено за підтримки Visa в Україні
Spotify планував збільшити кількість преміумних підписників до 183 мільйонів, але цього не вдалося зробити на тлі припинення діяльності в РФ.
Внаслідок виходу з Росії сервіс втратив близько 1,5 мільйона передплатників. Усього ж Spotify припускає, що позбудеться 2,1 мільйона слухачів із Росії.
За підсумками кварталу сервіс має 182 мільйони платних підписників.
Нагадаємо, що 3 березня Spotify оголосив, що на невизначений час закрив свій російський офіс, а також видалив контент RT і Sputnik (підрозділів державного інформагентства "Росія сьогодні").
6 березня музичний сервіс оголосив, що через платіжні обмеження його преміум-підписка більше не зможе бути доступною для придбання в Росії, оскільки з 10 березня в РФ припинили роботу міжнародні платіжні системи Visa та Mastercard.