- Тип
- Ексклюзив Ексклюзив
- Категорія
- Life
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
BAROMETER International Bar Show: як пройшло головне барне шоу Східної Європи (ФОТО)
Репортаж Delo.ua з фестивалю Barometer International Bar Show, де в одному місці можна було скуштувати напої з меню найкращих барів світу
З 24 по 26 вересня у Києві в КВЦ "Парковий" пройшов п'ятий ювілейний фестиваль "Barometer International Bar Show" на тему "People", де напої для гостей та учасників заходу готували до барів з різних країн та 24 міст.
Delo.ua розповідає та показує, як це було.
Barometer - це щорічна подія барної індустрії для барменів, бартендерів, бар-менеджерів, власників барів та ресторанів, виробників та дистриб'юторів алкоголю, а також загалом для працівників сфери гостинності.
Цього року, після вимушеної паузи через карантинні обмеження 2020-го року, коли заходи не проводилися, представники барної індустрії знову змогли зібратися під одним дахом та поспілкуватися наживо.
Фестиваль проводять у Києві з 2016 року, і на сьогодні це наймасштабніша барна подія Східної Європи, яка щорічно відвідує від 12 до 20 тисяч людей.
Захід відвідують не лише люди, які пов'язані з барною індустрією, а й гості з інших країн та міст, а також мешканці столиці, які хочуть скуштувати смачні коктейлі, послухати лекції спікерів, потрапити на дегустацію алкогольних напоїв та просто добре провести час.
Дегустаційний зал був одним із найпопулярніших місць на "Барометрі". Задовго до початку лекцій, туди вишиковувалися черги — послухати спікерів і, власне, продегустувати коктейлі.
Цього року були представлені бари із Франції, Ізраїлю, Туреччини, Італії, Вірменії.
А також був представлений один бар із Білорусі.
З українських учасників були представлені бари з Одеси, Івано-Франківська, Львова, Дніпра, Харкова та Києва.
Усього 24 бари готували різні коктейлі для гостей фестивалю, серед яких київський HENDRICK'S BAR, одеські 12 MONKEYS, ZELDA BAR та Flacon. А також DRINK KONG з Риму, єреванський BARDO, BLUEBIRD з Парижа та інші.
Багато барменів намагалися привернути увагу гостей своїми ексклюзивними напоями та різними фішками. Наприклад, одеський бар "Флакон" надав гостям фестивалю можливість вибрати коктейль за ароматом, як вони це роблять у локальному закладі в Одесі.
Відбувалося це так. Бармен надає гостю п'ять флаконів з ароматами різних коктейлів та розпорошує їх по черзі — як роблять консультанти у парфумерних магазинах. Після цього гість вибирає коктейль за ароматом, який йому найбільше сподобався.
Було багато конкурсів, цікавих флешмобів та розваг, завдяки яким гості не встигали нудьгувати та могли весело провести час.
Також можна було виграти невеликі подарунки чи коктейлі. Наприклад, на барі Jack Daniels потрібно було тричі поспіль вгадати, під якою склянкою знаходиться кулька. Переможець отримував у подарунок коктейль.
Крім барів на фестивалі було представлено окремі бренди алкогольних напоїв, на основі яких готували коктейлі на будь-який смак.
Серед окремо представлених брендів алкогольних напоїв можна було побачити Nemiroff, Bullet, Campari, Maker's Mark, Captain Morgan, Jack Daniels, Dewar's та багато інших.
Представники бренду рома The Demon`s Share створили тематичний стенд, який нагадує будинок вампірів із фільмів жахів.
На другому поверсі у КВЦ "Парковий" можна було відвідати лекції запрошених спікерів. За три дні спікери порушували різні теми від гостинності як явища в нейрофізіології до сприйняття коктейлю тілом, про коктейлі як прояв креативності до барів як частини ком'юніті міста. Йшлося також про роль особистості історії барної справи і вплив барної промисловості на суспільство.
Наталія Лошакова, спеціально для Delo.ua
Фото: Артем Петренко, спеціально для Delo.ua