- Категорія
- Ритейл
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Російський екс-партнер McKinsey став новим топ-менеджером мережі "Сільпо"
Олексій Бєлкін, екс-партнер McKinsey&Company в Росії, з січня 2022 року став виконавчим директором мережі "Сільпо". Про це повідомляє видання Forbes із посиланням на його публікацію у LinkedIn.
У соціальній мережі на своїй сторінці, яка нині недоступна, Бєлкін вказав своє місце роботи та посаду — керуючий директор мережі супермаркетів "Сільпо" та заступник президента торговельно-промислової групи Fozzy Group.
У Fozzy Group повідомили, що працюють із Бєлкіним близько 7 років. Ще в часи роботи в McKinsey&Company він брав участь у розвитку Fozzy Group: працював над впровадженням data science, поліпшенням операційної діяльності та брав участь у управлінні товарними категоріями.
"Ми продовжуємо співпрацювати з Олексієм за цими ж напрямками як з одним із ключових менеджерів компанії", - розповіли у прес-службі Fozzy Group.
Що ще відомо про Бєлкіна
У McKinsey він займався розробкою та запуском проектів у сфері рітейлу. Зокрема, Бєлкін очолював відділ аналітики роздрібної торгівлі та FMCG практики.
Він часто був доповідачем на конференціях, розповідав про діджитал-трансформацію роздрібної торгівлі та e-commerce.
Зазначимо, що мережа "Сільпо" почала отримувати великі збитки за останні роки. Зокрема, за січень-вересень 2021 року компанія отримала 1,18 млрд гривень збитків, 2020-го — понад 3 млрд грн.