- Категорія
- Суспільство
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Марки "Російський військовий корабель" на Rozetka розкупили за 3 секунди після старту продажів
"Укрпошта" домовилася з Rozetka, щоб виставити марки "Російський військовий корабель, йди…!" на майданчик маркетплейсу для продажу. У результаті навантаження на сайт перевищило навантаження "Чорної п'ятниці" в десятки разів.
Про це повідомив співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін у своєму Facebook.
"О 10:00 голова "Укрпошти" Ігор Смілянський оголосив про продаж. О 10:03 дві з половиною тисячі людей за секунду робили чекаут на Rozetka, купуючи марки. 2500 людей за 1 секунду оформляли замовлення", - розповів Чечоткін про старт продажів марки "Російський військовий корабель, йди…!".
Він зазначив, що Rozetka може оформлювати мільйон замовлень на день, але не на годину. В результаті сайт маркетплейсу перестав працювати.
Через годину IT- фахівці відновили сайт, але марок вже не було, адже їх розкупили за перші 3 секунди після відкриття продажу.
"Деяким користувачам вдалося купити марки протягом години, коли навантаження на системи падало. Але це щасливі винятки", - додав Чечоткін.
Нагадаємо, наприкінці квітня хакери здійснили атаку на системи компанії, зокрема на новий інтернет-магазин, який відкрили спеціально для продажу поштових марок. Після цього компанія вирішила перенести продаж поштових марок на новий майданчик.