У «чорну п'ятницю» більшість українців робитимуть покупки в інтернеті: у яких онлайн-магазинах вони мають намір шукати максимальні знижки

У «чорну п'ятницю» більшість українців робитимуть покупки в інтернеті: у яких онлайн-магазинах вони мають намір шукати максимальні знижки

Напередодні «чорної п'ятниці», яка цього року припадає на 26 листопада, онлайн-панель Gradus опитала українських споживачів, що вони мають намір купувати і на яких-небудь майданчиках.

Ми продовжуємо воювати з окупантом на інформаційному фронті, надаючи виключно перевірену інформацію та аналітику.
Війна позбавила нас можливості заробляти, просимо Вашої підтримки.
Підтримати delo.ua

Опитування показало таку тенденцію цього року порівняно з минулим: планують робити покупки у « чорну п'ятницю » 30% респондентів. Це на 5% менше, ніж минулого року.

Швидше за все, це індикатор зниження доходів українців та нестабільність ситуації в соціумі через локдаун , зазначають аналітики Gradus .

При цьому в цілому до такого маркетингового ходу, як “чорна п'ятниця”, ставлення стало кращим. Якщо у минулому році всього чверть опитаних ( 21% ) вважали, що ціни цього дня справді знижують, то цього року таких   вже 31%.

Що купуватимуть у «чорну п'ятницю»

Цього року на перше місце вийшла покупка одягу та взуття. Ці товари планує купити в «чорну п'ятницю» майже половина опитаних.   45%.

На другому місці - техніка (38%). Ця категорія щорічно залишається у топі найбільш затребуваних у "чорну п'ятницю".   Однак, цього року частка тих, хто планує купувати техніку, знизилася на 10%. Цю тенденцію підтверджує онлайн-сервіс, на якому розміщені безкоштовні промокоди Codes, спираючись на кількість використаних купонів у той чи інший магазин.

Причину цього аналітики Gradus Research вбачають у тому, що за півтора роки пандемії люди купили все необхідне, у тому числі для дистанційної роботи.

Адже "чорну п'ятницю" здебільшого купують телефони, планшети, навушники.

А ось з одягом ситуація інша: речі хочуть оновити, оскільки багато компаній повертають співробітників до офісів, є можливість відвідувати кафе, театри, ходити на івенти та концерти.

Але дистанційна робота все ще залишається у пріоритеті у багатьох компаній.

Можливо, тому збільшилася частка тих, хто має намір купити за знижками канцелярію та книги — з 6% у 2020 році до 11% у 2021-му.

Де робитимуть покупки у «чорну п'ятницю»

67% планують робити покупки онлайн, і лише 39% збираються піти до офлайн-магазинів.

У «чорну п'ятницю» українці планують робити онлайн-покупки у національних інтернет-магазинах, на другому місці – китайські маркетплейси.

Найбільше респонденти довіряють українським сайтам – 80%. На другому місці відомі китайські сайти – 44%. На третьому – сайти Європи – 20%, на четвертому – США – 14%. А частка тих, хто зазирне до інших азіатських магазинів (японських, корейських), зовсім маленька.

Опитування було проведено дослідницькою компанією Gradus Research серед 1000 респондентів (мешканців міст із населенням 50 тисяч у віці 18-60 років).