НБУ курс:

USD

41,17

+0,09

EUR

45,03

--0,03

Готівковий курс:

USD

41,05

40,95

EUR

45,49

45,25

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

IT-компанія Admitad вклала у трансформацію вже $30 млн, у планах - створення сервісів управління заробітком у Мережі

IT-компанія Admitad вклала у трансформацію вже $30 млн, у планах - створення сервісів управління заробітком у Мережі

Група компаній Admitad, що працює на стику MarTech та AdTech, протягом трьох років вклала понад 30 млн доларів у масштабний процес своєї трансформації, у тому числі у купівлю компаній, створення представництв у країнах, а також запуск та масштабування нових бізнесів за допомогою стартап-студії Admitad Projects.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

"На створення, придбання та впровадження бізнесів у нову міжнародну структуру було витрачено понад 30 млн доларів. Група пішла від образу партнерської мережі та продовжує створювати глобальну IT-компанію з маркетинговими та фінансовими сервісами", - йдеться у її повідомленні.

За 2021 рік партнери Admitad Affiliate залучили продажів на 7,8 млрд доларів, у той час, як загальний обсяг покупок, залучених усіма бізнесами групи компаній, склав 11,6 млрд доларів.

У нову структуру Admitad на цей час входить вісім B2B- та один B2C-бізнес, які виросли всередині компанії або були придбані. Компанія інвестує у B2C сервіси (наприклад, Letyshops та Litnet) з 2015 року.

Нині вона має в своєму розпорядженні офіси в дев'яти країнах, включаючи Україну. Останньою новою країною присутності у 2021 році стали США. На вітчизняному ринку Admitad співпрацює, зокрема, з такими брендами як "Цитрус", Rozetka, Monobank, Intertop, Concert.ua та іншими великими рекламодавцями.

Хоча системний пошук та запуск нових бізнесів разом із трансформацією компанія розпочала у 2018 році, ще у 2015 році Admitad створила сервіс для управління та оптимізації бюджетів у рекламних мережах, який разом із партнерською мережею і став основою для майбутньої структури.

"З 2018 року студія перевірила понад 300 бізнес-ідей, з них чотири проєкти виросли до round А з опціоном на повний викуп", - зазначив засновник та гендиректор Admitad Олександр Бахманн.

Також компанія у процесі трансформації активно підбирала бізнеси для злиття та поглинання із суміжних ринків. Так, Admitad купила дві технологічні компанії – Adgoal у 2018 році та Tapfiliate у 2021.

Це збільшило пул інструментів для партнерів та кількість брендів-рекламодавців. Щоб розвивати напрямок SmartShopping, компанія у 2021 році також придбала сервіс CheckScan, який успішно пройшов через акселератор стартап-студії. Також минулого року було куплено онлайн-сервіс страхування Pampadu для розвитку напряму партнерських сервісів.

У 2021 році розпочався процес створення нової структури B2B-сервісів. Вони пропонують понад 20 рішень для залучення клієнтів, створення довгострокових партнерських відносин, монетизації контенту та аудиторії, управління заробленими коштами та бюджетами у рекламних мережах, реалізації SmartShopping.

Всі B2B-сервіси будуть об'єднані під єдиним обліковим записом Admitad ID, який використовується для входу в Admitad. Аналогічно працює Google-аккаунт для авторизації у всіх сервісах Google. Admitad ID буде обов'язковим та єдиним способом реєстрації та авторизації в системі.

Зазначається, що до кінця 2022 року Admitad Store буде розширено і надано партнерам доступ до більш ніж 20 тисяч рекламодавців компанії по всьому світу, у тому числі до пропозицій інших партнерських мереж та прямих партнерств з рекламодавцями.

Куплену в 2018 році компанію Adgoal планується розділити на дві частини – Admitad Monetize та Admitad ConvertSocial. Функцією першою буде монетизація контентних сайтів, браузерних розширень, програмних продуктів та результатів пошуку, а другою – робота з блогерами та іншими творцями контенту.

Крім того, Admitad збирається створювати та розвивати сервіси для управління заробленими коштами. У компанії зазначають, що цей проєкт має стати основою для побудови глобального необанку для всіх, хто заробляє в інтернеті.

Також Admitad має намір продовжувати інвестувати в міжнародну структуру та відкриття представництв в інших країнах та у цікаві проєкти як через стартап-студію, так і через купівлю компаній повністю. До 2025 року компанія збирається витратити на це від 75 до 100 млн доларів і розраховує зростати не менш ніж на 50% на рік.