- Категорія
- ІТ та Телеком
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Європарламент посилив обмеження в таргетованій рекламі — це торкнеться Google, Amazon та Facebook
Європейський парламент проголосував за схвалення первинного проєкту законопроєкту, спрямованого на посилення обмежень у таргетованій рекламі та заборону використання конфіденційної інформації про цільову аудиторію. Про це повідомляє Bloomberg. За законопроект про цифрові послуги проголосували 530 парламентаріїв, 78 були проти, а 80 були відсутні.
Цей документ не дозволить таким платформам, як Google, Amazon та Facebook, що належить Meta, використовувати для таргетованої реклами конфіденційну інформацію: сексуальну орієнтацію, расу та релігію користувачів.
Документ також дозволяє вимагати компенсації, якщо платформи продовжують просувати контент, який, як вони знають, шкодить людям.
Проте законодавці проголосували проти положень про повну заборону реклами, що таргетується. Для неї тепер будуть потрібні служби, які дозволять користувачам відмовитися від відстеження і змусять платформи видаляти незаконний контент та продукти в інтернеті, включаючи розпалювання ненависті або контрафактні товари.
Затверджена пропозиція також включає два правила, які парламент погодив минулого місяця: заборона як на таргетовану рекламу для неповнолітніх, так і на "темні шаблони" — практика, яку деякі платформи використовують, аби змусити користувачів погодитись поділитися своїми даними. Будь-яка компанія, яка порушила ці правила, може бути оштрафована на суму до шести відсотків її глобального доходу.
Однак закон про цифрові послуги ще має подолати чимало перешкод — переговори з Європейською радою розпочнуться 31 січня 2022 року.
Snapchat, Facebook, Twitter та YouTube вже втратили майже втратили близько $10 млрд після того, як Apple у новій iOS змінила політику прозорості відстеження додатків. Зміни набрали чинності у квітні, і тепер програми не можуть відслідковувати відвідування та дії користувачів, якщо ті відмовляться. Передбачалося, що це стимулює платформи виявляти креатив у рекламі, але в результаті соцмережам доводиться створювати інфраструктуру з нуля.
Але навіть при забороні виконання таких дій соціальна мережа Facebook і мобільний додаток з обміну повідомленнями Snapchat відстежують активність користувачів iOS. Причина полягає у двоякому трактуванні правил безпеки Apple.
Фото: Depositphotos