- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Авіакомпанію МАУ залишив топ-менеджер Мірошніков, який очолював її 15 років
Член Наглядової ради авіакомпанії МАУ Юрій Мірошніков звільнився з посади. Про це він повідомив у своєму Facebook.
Юрій Мірошников працював у МАУ 28 років, зокрема 15 років був її керівником. У 2019 році він поступився посадою президента компанії Євгену Дихне, але залишався членом наглядової ради.
"Те, що ми робили, не завжди розуміли та оцінювали правильно, але робили ми це не для оцінок, нагород та дешевого піару, а для того, щоб Україна посіла гідне місце в авіаційному світі, щоб у неї були надійні крила та міцні міжнародні зв'язки І це було досягнуто: мережа десятків маршрутів, східноєвропейських хаб у Борисполі, понад 40 літаків у флоті, десятки мільйонів пасажирів і третє місце за обсягами перевезень у Східній Європі», — написав Мірошніков.
Коли він у 2019 залишав посаду президента МАУ, компанія відзначала великі заслуги топ-менеджера у розвитку " Міжнародних Авіаліній України": " Під керівництвом Юрія Мірошникова МАУ з маленької гібридної авіакомпанії з 8 літаками, 870 співробітниками та 640 тисячами пасажирів перетворилася на прапор флотом з 42 середньо- та далекомагістральних літаків, мережею з понад 50 маршрутів, колективом у майже 3 тисячі співробітників та 8 мільйонами пасажирів на рік.
МАУ – найбільший авіаційний перевізник України. Компанія здійснює рейси до Європи, США, Близького Сходу, країн СНД та Азії. Нині її очолює Євген Дихне.
МАУ неодноразово звертався до уряду та президента з проханням про фінансову підтримку, аргументуючи це ризиками банкрутства компанії. Проте авіакомпанії відмовили. Це стало однією з причин, чому на рівні вищих осіб країни стала обговорюватися ідея створення нового національного авіаперевізника.
Нагадаємо, чинному президенту авіакомпанії МАУ та колишньому директору міжнародного аеропорту "Бориспіль" Євгену Дихне вручено обвинувальний акт у справі заподіяння 16,5 млн грн шкоди цьому державному підприємству. Зокрема, його звинувачують у тому, що коли він був на посаді виконувача обов'язків директора ДП Міжнародний аеропорт "Бориспіль" (2016-2017 роки), попри інтереси служби, підписував попередні договори оренди.