НБУ курс:

USD

41,29

-0,00

EUR

43,47

-0,00

Готівковий курс:

USD

41,65

41,60

EUR

43,77

43,55

Будівництво трьох станцій метро у Дніпрі: архітектори показали, як вони виглядатимуть (ФОТО)

метро дніпро
Концепт станції метро у Дніпрі. Фото: zaha-hadid.com

Компанія Zaha Hadid Architects розпочала будівництво трьох станцій метро в Дніпрі та опублікувала фото їх концепту.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Станції "Театральна", "Центральна" та "Музейна", спроєктовані відомим архітектурним бюро, зв'яжуть житлові, комерційні, культурні та навчальні заклади східних районів Дніпра з центром міста та залізничним вокзалом.

Продовження нової лінії метро зменшить завантаженість доріг у центрі Дніпра та забезпечить легку транспортну доступність мешканців до громадських пам'яток району, таких як парки, пляжі та місця відпочинку на березі Дніпра.

Дизайн спроєктований таким чином, щоб полегшити навігацію для пасажирів в інтуїтивно зрозумілий спосіб та забезпечити їх безпечне та комфортне пересування містом.

Архітектори вважають, що розроблений дизайн станцій враховує багаті традиції міста у галузі ремесел, металургії та виробництва завдяки звареним сталевим вхідним павільйонам. Ці скульптурні входи складаються із тонких конструкційних оболонок, виготовлених із переробленої сталі ливарних заводів Дніпра.

Кожен павільйон представляє собою орієнтир, що легко впізнається та позначає доступ до міського метро. Для кожної станції розроблено індивідуальний дизайн касових залів, коридорів та платформ.

Питання будівництва станцій метро вже давно опрацьовують і в Києві, але з цим виникають проблеми. Господарський суд дозволив Київметробуду продовжити завершення будівництва метро на Виноградарі до кінця 2022 року. Київська влада з таким рішенням не погодилася і подала апеляцію.

А метро на Троєщину — наболіла тема багатьох киян. Перші плани будівництва нової лінії з'явилися ще 1992 року. Зараз експерти впевнені: Подільсько-Вигурівська лінія може відкритися тільки до 2070-х років.