Третина українців обирає країну для подорожі в соцмережах: наскільки популярні Facebook та Instagram

Країни для своїх поїздок 30% українських мандрівників обирають за допомогою соціальних мереж. Про це повідомляє Державне агентство розвитку туризму з посиланням на результати опитування внутрішніх та виїзних туристів, проведеного у 2021 році.

Ми продовжуємо воювати з окупантом на інформаційному фронті, надаючи виключно перевірену інформацію та аналітику.
Війна позбавила нас можливості заробляти, просимо Вашої підтримки.
Підтримати delo.ua

Водночас найчастіше українські громадяни беруть до уваги поради друзів та родичів, які мешкають у самій Україні, а соцмережі виявилися другим за значимістю інструментом для планування подорожей.

На третьому місці поради друзів та родичів, які проживають за кордоном, на четвертому – контент на YouTube про подорожі, на п'ятому – "вибір без вибору" (мова про робочі та ділові поїздки), а на шостому - телепрограми, присвячені подорожам.

Серед 30% опитаних респондентів, які вказали соцмережі як головну допомогу при прийнятті рішення про подорож, найчастіше такою вони називали Facebook. Причому що старші люди, то частіше використовують його щодо інших соцмереж.

Так, якщо серед людей 15-24 років Facebook назвали лише 31%, то серед решти переважає використання саме цієї соцмережі (у тому числі на рівні 84% серед туристів 35-44 років та 87% у категорії 55-64-річних).

Однак 84% представників наймолодшої категорії вказали, що користувалися Instagram для підготовки до подорожі (при відповіді можна було вказувати більше однієї соцмережі). Також серед них набагато більшою популярністю користується TikTok - його вказали 24% опитаних. Для порівняння, серед осіб старших за 35 років таких лише 7-9%.

Також з віком респондентів зростає і актуальність месенджера Viber при підготовці до поїздок: зокрема, його відзначили лише 10% наймолодших та 29% літніх людей віком 65-70 років.

У той же час Telegram найменш популярний у цьому ключі у середній віковій групі 45-54 років (8%), а найбільше ним користуються молодь (21%) і старі люди (15%).

Глава агентства Мар'яна Олеськів зазначила, що зібрані аналітичні дані повністю підтверджують, що діджитал-реклама та промо зараз є основним шляхом для залучення туристів у ту чи іншу локацію.

"Минулого року ми розпочали масштабну діджитал-промо-кампанію внутрішнього туризму в Україні серією відеороликів та банерної реклами, охопивши близько 30 млн українців. Таке ж велике охоплення є по іноземній аудиторії – десятки мільйонів людей побачили український туристичний продукт і приїхали в Україну. Наша завдання на новий сезон - стимулювати подорожі Україною ще більше", - сказала вона.

Водночас іноземці, як зазначають у ГАРТ, більш виважено та економно планують свої подорожі. Перші три фактори, на які вони звертають увагу, є доступність обраної локації, вартість перельоту, проживання та погодні умови. Також для них важлива різноманітність заходів для дозвілля.