- Категорія
- Агро
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
У Польщі посилять контроль над зерновою логістикою з Україною
Новопризначеному міністру аграрної промисловості у Польщі Роберту Телусу поставлено завдання значно підвищити контроль за зерновою логістикою з Україною. В країнї мотивують це боротьбою зі спекуляціями на зерновому ринку.
Президент Польщі Анджей Дуда заявив, що після імпорту зерна з України на польському ринку виникли певні труднощі, які негативно позначилися на інтересах польських фермерів, повідомляє Polskie Radio.
Президент зазначив, що вирішення проблеми українського зерна є одним із завдань, яке стоїть перед міністерством.
Зазначається, що посилити контроль надходження українського збіжжя, варто для того, щоби не було спекуляцій в цьому питанні і таких дій, які в пов’язані з порушенням закону.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua"Я говорив про це із президентом Зеленським, говорив йому, що для нас це проблема, для наших аграріїв і що в майбутньому ми мусимо ці питання вирішити", - розповів Дуда.
Польща – одна з країн, яка запропонувала свою територію для транзиту українського продовольства до морських портів. Однак, як виявилося, це породило в цій країні певні проблемні тенденції, що можуть мати в подальшому доволі серйозні негативні наслідки.
Польські фермери навіть погрожували зірвати візит до Польщі президента Володимира Зеленського.
Проте Зеленський заявив, що під час зустрічі з прем'єр-міністром Матеушем Моравецьким знайшли вихід проблеми експорту українського зерна до Польщі.
"Ми обговорювали питання наших фермерів - польських і українських. Ми знайшли вихід, я вважаю, що найближчими днями, тижнями ми остаточно розв'яжемо всі питання, тому що не може бути якихось складнощів між такими близькими партнерами та реальними друзями, як Польща та Україна", - сказав він.
Нагадаємо, попередній міністр АПК Польщі Генрик Ковальчик подав у відставку з посади міністра сільського господарства Польщі через протести польських фермерів, які незадоволені тим, що українське зерно не перевозиться транзитом далі, а осідає в Польщі, знижуючи тим самим закупівельні ціни на збіжжя.