- Категорія
- Банки
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
monobank спростив перекази за IBAN: що змінилося
![monobank](https://delo.ua/static/content/thumbs/375x243/7/4a/wh2f6j---c17x11x50px50p-c17x11x50px50p--043392dc67064136467fb060644c24a7.png)
monobank запровадив автоматичне підтягнення контактів відправника грошового переказу у випадку вказання одержувача у форматі IBAN. Про це повідомив у своєму Telegram-каналі співзасновник мобільного банку Олег Гороховський.
"Якщо перекидаєте великі суми, краще робити це за айбанами карток, а не за номером, тому ми спростили цей процес: в платежах за IBAN тепер підтягуються ваші контакти. А ще - можете додавати в "Обрані" тих, із ким регулярно перекидаєтесь грошима", - зазначив він.
Банкір нагадав, що аби нововведення запрацювали, необхідно оновити застосунок monobank. Він також звернув увагу, що на перекази за IBAN поки не діє обмеження в сумі 150 тисяч гривень на місяць, запроваджене з жовтня для переказів з карти на карту фізичних осіб (P2P, C2C).
Зазначимо також, що наприкінці серпня monobank запустив функцію автозаповнення даних при онлайн-покупках (таких як ім’я, номер телефону, електронна адреса, відділення пошти тощо).
В липні ж користувачі monobank отримали змогу залишати відгуки та побажання магазинам, у яких вони здійснювали покупки, безпосередньо в мобільному застосунку банку.
В свою чергу, в червні компанія NovaPay, що відповідає за фінансові послуги "Нової пошти", також реалізувала автоматичне копіювання IBAN, імені чи назви отримувача, його коду, призначення й суми платежу.