- Категорія
- Банки
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Ощадбанк заблокував сервіс P2P-переказів на своєму сайті: що сталося
Державний Ощадбанк з 7 травня заблокував доступ користувачам до свого веб-сервісу грошових переказів з картки на картку. Як ідеться у повідомленні фінансової установи, це сталося через останні звинувачення її в прийманні платежів в нелегальних казино.
"Інформація, яка з’явилася на двох Telegram-каналах про нібито-то залучення Ощадбанку до приймання платежів в нелегальних казино, не відповідає дійсності. Інформуємо, що банк завжди дотримується усіх регулятивних актів в сфері платіжних технологій", - заявили в банку.
Там підкреслюють, що Ощадбанк не має жодних юридичних чи технологічних відносин з організаторами тоталізаторів, казино чи інших видів грального бізнесу, а переказ, який став підставою для звинувачень на його адресу, був звичайним P2P-переказом для фізичних осіб, створеним на сайті банку.
"Це не приймання платежів, а звичайний переказ між картками клієнтів, для чого може бути використана будь-яка картка. Аналіз нетипової активності таких операцій, а також самостійні тестові операції, засвідчили ймовірність використання зловмисниками сервісу на сайті банку в незаконних цілях", - заявили у фінустанові.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaВраховуючи те, що виокремити та заблокувати здійснення саме таких операцій не є можливим, оскільки це знаходиться поза зоною впливу банку, ним і було прийнято рішення з 7 травня тимчасово заблокувати доступ до цього сервісу на сайті.
В банку приносять вибачення клієнтам, які користувались зазначеним сервісом та вказують на можливість безпечного переказу коштів з використанням саме "Мобільного Ощаду". Наразі ж на сторінці сайту для P2P-переказів розміщено напис "Сторінка сервісу тимчасово на реконструкції".
Зазначимо, що 6 травня перший заступник голови комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Ярослав Железняк наступним чином розповів, як зміг поповнити рахунок на нелегальному сайті казино:
"Це просто феєрично. Їду з велотренування, дзвінок на мобільний. Приємний голос: "Доброго дня, компанія 1win турбує, ви у нас нещодавно грали, як вам наш сервіс?" Це як раз та компанія без ліцензії, де мені в п’ятницю провів ПриватБанк транзакцію по міскодінгу. Я трішки м’яко говорячи здивувався. Але поцікавився чи все добре з поповненням рахунку? Сказали так, можете поповнити. Зайшов з телефону на сайт... і правда все працює. Поповнив зі своєї карти нелегальне казино. МСС 6012 (фінансові послуги)... А банк вже не державний Приват... А цього разу Ощадбанк. P.S. Сайт теж ніхто не заблокував"
Нагадаємо при цьому, що на початку березня Національний банк України оштрафував інший державний банк - Укргазбанк - на 64,6 мільйона гривень за незабезпечення належного фінмоніторингу при наданні послуг меншим фінустановам, які в свою чергу надавали послуги еквайрингу гральному бізнесу.