- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Випуск електромобілів збільшив дохід Xiaomi до рекордних показників з 2021 року
Корпорація Xiaomi зафіксувала найшвидше зростання доходів з 2021 року, значною мірою завдяки успішному запуску своїх перших електромобілів Xiaomi SU7 та відновленню світового ринку смартфонів.
Про це пише Вloomberg.
У другому кварталі 2024 року продажі компанії зросли на 32%, перевищивши очікування та досягнувши 88,9 мільярдів юанів (12,5 мільярдів доларів). Доходи від підрозділу електромобілів склали приблизно 6,2 мільярди юанів.
Хоча чистий прибуток Xiaomi також перевищив прогнози, досягнувши 5,1 мільярда юанів, підрозділ електромобілів зазнав скоригованого збитку в розмірі близько 1,8 мільярда юанів.
Видання пише, що ці результати підкріплюють надії інвесторів на те, що Xiaomi знайшла нове джерело зростання. Засновник компанії Лей Цзюнь пообіцяв інвестувати 10 мільярдів доларів у виробництво електромобілів, прагнучи повторити успіх, досягнутий у сфері смартфонів.
Президент компанії Лу Вейбін зазначив, що очікує подальшого прискорення поставок і поступового зниження збитків у найближчі місяці. Він підкреслив важливість масштабу для зниження витрат.
У березні компанія випустила свій перший електромобіль, і вже зараз акції Xiaomi зросли на 16% з моменту початку продажів. Компанія також підвищила цілі поставок своєї моделі SU7, плануючи продати 120 000 автомобілів цього року замість раніше заявлених 100 000.
Xiaomi наразі продає свою модель SU7 лише в Китаї, але компанія має амбіції вийти на європейський ринок. Під час Олімпійських ігор у Парижі Xiaomi продемонструвала свій седан, а також створила гараж на відомій гоночній трасі Нюрбургринг у Німеччині, що підігріло припущення про плани виходу на ринок Європи.
Крім того, Xiaomi активно розширює свою лінійку електромобілів і планує запустити новий позашляховик, схожий на Tesla Model Y, вже у 2025 році. Для цього компанія також розширює свої виробничі потужності, нещодавно придбавши ділянку в Пекіні.
Що стосується ринку смартфонів, то він також почав відновлюватися. У другому кварталі компанія поставила на 28% більше смартфонів, ніж у аналогічному періоді минулого року, але зростання витрат на компоненти призвело до скорочення маржі.
Ажіотаж навколо електромобіля Xiaomi
За повідомленням "Укравтопрому", лише за першу добу з моменту запуску передпродажу Xiaomi SU7 клієнти оформили близько 89 тис. замовлень. Причому 50 тис. із них з’явились за перші 27 хвилин.
Через ажіотажний попит на SU7, компанія повідомляє потенційним покупцям, що вони можуть чекати на замовлений електромобіль від 4 до 7 місяців: посставки базової моделі SU7, яка коштує $30 тис можуть зайняти 18-21 тиждень.
А айдорожчу модель Xiaomi SU7 Max (від $41,5 тис.) чекати доведеться 27-30 тижнів
Xiaomi SU7 дорожчають після покупки
Відомо, що через дефіцит нових автомобілів Xiaomi SU7 власники вживаних моделей можуть продати їх дорожче, ніж прайс нового у салоні.
Наприклад, в КНР на одному із сайтів Xioami SU7 Max з пробігом 600 км продають за $47,2 тис, а з пробігом 1900 км – за $46 тис.