- Категорія
- Економіка
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
В Японії в магазинах почали продавати українські продукти
Мережі магазинів в Японії YamaYa та Gyomu Super запустили в продаж продукти українського виробництва. Про це 5 грудня в Facebook повідомив посол України в Японії Сергій Корсунський.
"Відразу дві мережі продуктових магазинів Японії порадували появою українських продуктів - вино 1821 у YamaYa і розширений асортімент солодощів Ascania (бо вони вже були присутні на ринку) у Gyomu Super", — розповів посол.
Зазначимо, що продукція в японських магазинах виготовлена на імпорт, тому упаковка може відрізнятися, від тєї, що українці звикли бачити в магазинах.
Нагадаємо, нещодавно в Україні запустили проєкт Ucare by FoodTech Shelf, який допомагає налагодити зв'язки українських виробників продуктів харчування з ритейлерами в Європі та США. Проєкт UCARE ставить собі за мету стати "містком" між ними, створюючи в закордонних супермаркетах спеціальні "українські полиці".
Долучитися до проєкту українські виробники можуть, подавши заявку на сайті.
Крім того, українські виробники равликів, призначених для споживання людиною, розпочали експорт продукції до Греції,