НБУ курс:

USD

41,93

-0,00

EUR

43,58

-0,00

Готівковий курс:

USD

42,35

42,30

EUR

44,40

44,15

Гелловін святкують 72% американців: скільки та на що саме вони витрачають гроші

Гелловін святкують 72% американців: скільки та на що саме вони витрачають гроші
Фото: Pexels

Жителі США мали намір витратити 11,6 мільярда доларів на Гелловін цього року після торішнього рекорду 12,2 мільярда доларів. Про це свідчать результати щорічного опитування майже 8 тисяч споживачів, проведеного для Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF) компанією Prosper Insights & Analytics.

Зокрема, заявили, що планують відзначити Гелловін цього року, 72% опитаних (торік – 73%). Основними діями святкування названо роздачу цукерок (67%), прикрасу свого будинку чи двору (52%), перевдягання в костюми (49%), вирізання гарбуза (43%) та організацію або відвідування вечірки (29%).

Зокрема, на костюми для дорослих припало 1,8 мільярда доларів, для дітей – 1,3 мільярда, для тварин – 0,7 мільярда доларів. Джерелами для натхнення при виборі жителі США називають пошук в Інтернеті (38%), самі магазини (28%), а також друзів та сім'ю (20%).

Так, на цей Гелловін 2,6 мільйона американських дітей збиралися нарядитися Людиною-павуком, 1,8 мільйона — привидом, 1,7 мільйона — принцесою, 1,6 мільйона — відьмою і 1,5 мільйона — улюбленим супергероєм.

Серед дорослих 5,8 мільйона планували вбратися відьмою, 3 мільйони — вампіром, 1,6 мільйона — кішкою, 1,5 мільйона — Бетменом та 1,4 мільйона — піратом. Популярні ж костюми для домашніх тварин включають гарбуз (10%), хот-дог (6%), кажана (4%), привида (3%) і джмеля (3%).

Основним місцем для купівлі товарів до свята залишаються дисконтні магазини (37%), за якими йдуть спеціалізовані магазини костюмів для Геллоуїна (33%) та інтернет-магазини (33%). Середня очікувана сума витрат у поточному році склала 103,63 долара (при 108,24 у 2023 році), що на сьогодні становить 4283 гривні.

Слід зазначити, що дедалі більше американців закуповуються задовго до Геллоуїна: цього року 47% учасників опитування заявляли, що починають це робити ще до жовтня (причому у віковій групі 25–34 років таких взагалі 56%). У 2019 ж році ця частка становила 37%, а у 2014 – 32%. Серед причин 38% опитаних нині вказали на бажання уникнути стресу від покупок в останню хвилину.