НБУ курс:

USD

41,49

--0,08

EUR

44,75

--0,08

Готівковий курс:

USD

41,50

41,40

EUR

45,20

45,00

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Освітній омбудсмен пояснив ситуацію із зменшенням кількості предметів у школах

школа, навчання, предмети
Дітей треба вчити тому, що їм дійсно потрібно у житті. Фото: Facebook

Останнім часом тема кількості шкільних дисциплін є предметом палких дискусій в суспільстві та в освітянській спільноті. В Україні слід підвищувати рівень освіти, аби учні отримували знання та компетентності, які вони зможуть використати у реальному житті. 

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

"Ми маємо дбати не про "предмети", а про рівень освіти наших дітей. А це - хоча і пов'язані, але далеко не тотожні речі", - написав освітній омбудсмен Сергій Горбачов.

Він зазначив, що колосальна кількість предметів, яка є в сучасних школах лише перевантажує школярів. Головним мають бути не "предмети", а знання учнів і тут варіацій може бути дуже багато. Все залежить від запитів та потреб самих дітей.

За словами Горбачова Україна, на жаль, займає одне із сумнівних перших місць за кількістю "предметів". В той якість освіти є достатньо посередньою, про що свідчать результати міжнародного дослідження PISA. 

Омбудсмен зазначив, що такі дискусії на тему великої кількості навчальних дисциплін розгорілися через те, що багатьом в освіті доведеться рішуче оновлювати свої навички та методичні підходи, опановувати нові методики викладання, серйозно перенавчатися. А це не всім до вподоби. 

"Бо дітей треба вчити тому, що їм дійсно потрібно у житті. І вчити зацікавлено: щоб школа була тим місцем, куди дитина хоче і буде йти з бажанням, щоб розвиватися і опановувати нові знання", - написав він.

Такої ж думки дотримується і Міністр освіти Оксен Лісовий. Він вважає, що кількість предметів у школах має бути “раціональною”.