"Висіти" на телефоні більше не треба: У "Приват24" запустили термінове інформування банку про спробу шахрайства

Фото: ua.depositphotos.com
Фото: ua.depositphotos.com

Приватбанк запустив сервіс, що покликаний допомогти клієнтам, які стикнулися зі спробами шахрайства, терміново проінформувати банк про такі випадки та миттєво отримати допомогу чи консультацію від банку прямо у мобільному додатку "Приват24", йдеться у повідомленні фінустанови.

Як зазначає член правління Приватбанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, новий сервіс спрямований на те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства за рахунок швидкого впровадження блокуючих дій.

"Ми постійно вдосконалюємо наші сервіси, що допомагають протидіяти шахраям. Відтепер клієнтам, що стикнулися з шахрайством, не треба телефонувати до банку та чекати з’єднання з оператором", - вказав він.

За словами представника держбанку, терміновий сервіс інформування про шахрайство у "Приват24" автоматично включає всі необхідні заходи, аби запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики для клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку на повернення коштів.

"Антишахрайський" сервіс доступний в мобільному "Приват24" в меню "Комунікації" (у правому верхньому куті на головному екрані додатку). Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, у випадку неотримання оплаченого товару чи ненавмисної передачі персональних даних шахраям, треба лише відповісти на прості питання у розділі "Повідомити про шахрайство".

Окрім цього, Приватбанк закликає клієнтів за допомогою нового сервісу передавати інформацію про шахрайські (фішингові) сайти та підозрілі телефонні номери зловмисників.

Нагадаємо, що за результатами великого інтернет-опитування Національного банку України, 11% українців визнали, що стали жертвою шахраїв за час з початку російського повномасштабного вторгнення.

Джерело фото: ua.depositphotos.com