НБУ курс:

USD

41,64

+0,12

EUR

45,09

+0,11

Готівковий курс:

USD

41,64

41,54

EUR

45,33

45,15

Ціль — 1 млрд грн: ремонтні заводи "Укрзалізниці" зекономили понад 400 млн грн за два роки

потяг
Заводи "Укрзалізниці" зекономили мльйони гривень. Фото: Вікіпедія

Ремонтні заводи "Укрзалізниці" у 2023 – 2024 роках завдяки оптимізації витрат, впровадженню сучасних технологій та освоєнню виробництва нових запчастин зекономили понад 400 млн грн. Крім того, торік компанія освоїла ремонт складної серії тепловоза ТЕП70 у більш короткі терміни.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомила пресслужба Укрзалізниці.

Минулого року на підприємствах компанії реалізували 156 заходів із скорочення витрат, зокрема: впровадження енергоощадних рішень, перегляд підходів до ремонтів, зниження витрат на матеріали й запчастини, а також перехід на власне виробництво комплектуючих.

Рекордні 255 млн грн економії складаються з:

  • 82 млн грн – оптимізація витрат і впровадженню нових технологій; 
  • 173 млн грн —виробництво понад 100 нових запчастин і комплектуючих, які раніше доводилося закуповувати у сторонніх підрядників.

За інформацією пресслужби компанії, отриманий досвід буде масштабуватися, адже кожне впроваджене рішення дає не лише миттєву економію, а й довгостроковий ефект.

"У 2025 та наступних роках ми продовжимо системну роботу щодо розробки та втілення заходів зі зниження витрат і освоєння нової продукції. Більше того, у перспективі до 2030 року щонайменше 1 млрд грн – це реалістична оцінка ефекту від наших ініціатив", – повідомив член правління АТ "Укрзалізниця" Євген Шрамко.

Крім того, після освоєння ремонту магістрального пасажирського тепловоза ТЕП70 заводи компанії планують розпочати капітальні ремонти дизель-поїздів ДР-1А та електровозів ДЕ1, а також виробництво деталей до них.

Нагадаємо, АТ "Укрзалізниця" розпочинає повноцінну роботу нової структури – "Локомотивної компанії", до якої увійдуть локомотивні депо. Це покращить матеріально-технічне забезпечення та підвищить якість ремонту й обслуговування локомотивів.