НБУ курс:

USD

41,51

+0,10

EUR

45,16

--0,05

Готівковий курс:

USD

41,57

41,49

EUR

45,25

45,00

Передача руди через залізничний перехід Ужгород—Матевце у січні скоротилася на 27%

Передача руди через залізничний перехід Ужгород—Матевце у січні скоротилася на 27%
Ілюстрація: freepik

У січні 2025 року обсяг передачі руди через прикордонний залізничний перехід Ужгород—Матевце (Словаччина) зменшився на 57,5 вагонів на добу, що становить 27,1%.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це стало відомо під час онлайн-наради АТ "Укрзалізниця" зі словацькими перевізниками, повідомляє Rail.insider.

Середньодобовий показник передачі вантажів через перехід Ужгород—Матевці знизився до 165,6 вагонів, що на 53,6 одиниці (24,5%) менше порівняно з груднем 2024 року. Основним фактором зниження став спад у передачі руди.

На іншому прикордонному переході зі Словаччиною — Чоп—Чієрна над Тісоу — зафіксовано зростання обсягів перевезень. У січні середньодобовий показник передачі вантажів тут досягнув 227,3 вагона, що на 15,7 одиниці (7,4%) більше, ніж у грудні.

Основні зміни в обсягах передачі вантажів через перехід Чоп—Чієрна над Тісоу показують зростання обсягів руди на 33,8 вагона на добу, вугілля — на 6,7 вагона, а олії — на 5,3 вагона.

Водночас скоротилися обсяги передачі контейнерів на 13 вагонів, зерна — на 8,5 вагонів, а нафтопродуктів — на 6 вагонів.

Нагадаємо, після запуску трьох нових пасажирських рейсів до Словаччини з'явилися проблеми з перевезенням вантажів через пункт пропуску “Чоп - Чієрна над Тісоу” через те, що за годину до та годину після прибуття пасажирського поїзда на станції не виконують жодні операції з вантажними потягами.

Додамо, у січні 2025 року обсяг передачі зернових вантажів через україно-румунські прикордонні переходи зріс на 93,3%. Середньодобовий показник передачі до Румунії досяг 9,9 вагона. Це на 4,8 вагона більше, ніж у грудні 2024 року.