- Категорія
- Новини
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Скільки пасажирів задоволені послугами "Укрзалізниці": результати опитування
За результатами опитування 67% пасажирів залишилися задоволеними послугами "Укрзалізниця" у 2024 році. Це на 4% більше, ніж у 2023 році.
Про це повідомила пресслужба "Укрзалізниці".
Зазначається, що оцінювання рівня задоволеності послугами (NPS) пасажирських перевезень у далекому сполученні за підсумками 2024 року здійснювалося через застосунок "Укрзалізниці".
Пасажири, які придбали квиток у застосунку, після завершення поїздки отримують push-сповіщення з проханням оцінити поїздку та, за бажанням, залишити відгук.
Як підкреслили в УЗ, показник задоволеності поїздками у році, що минув, зріс на 4% у порівнянні з 2023 роком.
Найвищий рівень задоволеності поїздками у 2024 році зафіксовано серед пасажирів:
- дитячих вагонів — 94%;
- жіночих вагонів — 83%.
Позитивні враження та високі оцінки також надходять від пасажирів, які подорожують у модернізованих плацкартних вагонах.
"Отримані через застосунок та інші канали зворотного зв’язку оцінки, відгуки та звернення опрацьовуються Укрзалізницею для виявлення поточних проблем і подальшого покращення якості послуг та сервісів", - наголосили в УЗ.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" заявила про відновлення обсягів пасажирських перевезень до рівня, який спостерігався до повномасштабного вторгнення Росії. У 2024 році залізниця перевезла 57,2 мільйона пасажирів у далекому та приміському сполученні.