- Категорія
- Новини
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
У "Дії" з’явиться ШІ-асистент для прийому та переадресації скарг громадян

В першому кварталі 2025 року в “Дії” може з'явитися ШІ-асистент, який слухатиме скарги громадян і передаватиме їх до відповідних державних установ.
Ми збираємо історії тих, хто зробив надскладне, але й найважливіше рішення в житті - стартувати власну справу. Хто розпочав з нуля і вже три роки будує бізнес. Хто повернувся з фронту і занурився в підприємництво. Хто обрав франшизу як старт і зумів розвинути успішну модель.
Спецпроєкт створено за підтримки Visa в Україні
Про це повідомив віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки і технологій, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров на презентації AI Center of Excellence, інформує Інтерфакс-Україна.
"Ми працюємо над тим, щоб в "Дії" з'явився такий певний помічник, який може використовувати мову AI, певний AI-агент, до якого ви можете звернутися, якщо у вас є проблема під час взаємодії з державою", - сказав Федоров.
Що відомо про помічника
До ШІ-асистента в "Дії" можна буде звертатися голосом, оскільки він зможе трансформувати голос у текст.
Після цього система визначить, яке міністерство відповідає за вирішення скарги або питання, і перенаправить звернення до відповідних органів.
Про подальші плани
Віцепрем'єр-міністр також повідомив, що Мінцифри зосереджує увагу на понад десятку проєктів, включаючи фанрейзингову платформу, найбільше мовне медіа та BrayOne, GovTech.
Він підкреслив, що в галузі штучного інтелекту Міністерство ставить амбітну мету — до 2030 року увійти до ТОП-3 країн світу за рівнем інтеграції та застосування ШІ-рішень.
Однак він зазначив, що Україні варто очікувати конкуренції з OpenAI або DeepSeek лише після 2025 року.
Нагадаємо, в Україні розпочинає роботу WinWin AI Center of Excellence. Центр зосередиться на розробці та впровадженні штучного інтелекту в GovTech-проєктах і ключових сферах життя українців, зокрема в обороні, медицині, освіті та бізнесі.