- Категорія
- Новини
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
"Укрзалізниця" повернула користувачам втрачені після кібератаки квитки

“Укрзалізниця” відновила доступ до електронних квитків, які пасажири придбали до кібератаки, але втратили через технічні збої.
Про це повідомила пресслужба перевізника.
Тепер ці квитки знову доступні в акаунтах користувачів у мобільному застосунку компанії.
Як повернути квитки
Щоб повернути свій квиток, необхідно:
- Авторизуватися чи зайти у застосунок "Укрзалізниці";
- Натиснути банер на головній сторінці, який веде на сторінку пере генерації;
- Скачати відновлений PDF-квиток і зберегти його на телефоні.
Також компанія рекомендує пасажирам додати актуальну електронну пошту до свого профілю на сайті та в застосунку. Усі нові квитки автоматично дублюються на вказану e-mail адресу, що дозволить уникнути проблем у майбутньому.
Це рішення допоможе тисячам користувачів, які стикнулися з труднощами після кібератаки, і забезпечить безперебійний доступ до придбаних квитків.
Нагадаємо, 23 березня в IT-системі компанії стався масштабний збій, внаслідок чого онлайн-продаж квитків було тимчасово зупинено. 24 березня "Укрзалізниця" офіційно заявила про системну багаторівневу кібератаку. У відповідь компанія перейшла на паперовий документообіг, а продаж квитків здійснювався лише через каси вокзалів, кількість яких була подвоєна.
27 березня онлайн-продаж частково відновили у резервному форматі, а вже 28 березня робота сервісів була ускладнена через велике навантаження.