НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

Скільки українців не відповідають на дзвінки з невідомих номерів – опитування

Скільки українців не відповідають на дзвінки з невідомих номерів – опитування
Більшість українців обережно ставляться до дзвінків від невідомих номерів

Більшість українців обережно ставляться до дзвінків від невідомих номерів, з яких третина респондентів ніколи не відповідають на дзвінки від незнайомців, а дехто відповідає лише тоді, коли очікує важливий дзвінок, наприклад, від служби доставки чи магазину.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це йдеться в дослідженні, проведеному Rakuten Viber.

Більшість українців (56%) обережно ставляться до дзвінків від невідомих номерів.

На питання “Чи відповідаєте ви на дзвінки з незнайомих номерів” відповіді розподілилися наступним чином:

  • Так — 44%; 
  • Ні — 29%;
  • Тільки якщо очікую дзвінка з незнайомого номера (курʼєр, магазин тощо) — 27%.

У ході опитування, було також з'ясовано ставлення українців до пропущених дзвінків від незнайомих осіб. Переважна більшість опитаних (67%) не перетелефонують у разі пропущеного виклику від невідомого контакту.

Інфографіка: delo.ua

В той час як приблизно чверть респондентів зазначили, що спершу проведуть власне дослідження номера: 14% скористаються спеціальними додатками для визначення номера, а 9% відшукають інформацію про нього в інтернеті або месенджерах.

Лише мала частина опитаних (10%) вказала, що вони відразу ж зателефонують назад у випадку пропущеного виклику від невідомого абонента.

Нагадаємо, нещодавно Rakuten Viber запитала українців, чи змінювали вони роботу за останній рік та що передусім змотивувало б їх до цього. Близько половини українців (45%) не переходили на нове місце й не планують нічого міняти, а стимулом для 59% опитаних стала б більша фінансова винагорода.

В опитуванні на офіційному каналі Rakuten Viber Україна взяли участь близько 70 тисяч  користувачів. Методика дослідження — анонімне онлайн-опитування. Вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.