НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,60

41,55

EUR

44,05

43,81

В Києві запрацював бот, який допомагає розібратися у процедурі оформлення зовнішньої реклами

В Києві запрацював бот, який допомагає розібратися у процедурі оформлення зовнішньої реклами

Управління з питань реклами запустило Telegram-бот "Київреклама", який допомагає зорієнтуватися в усіх процедурах, пов’язаних із зовнішньою рекламою та вивісками в столиці України. Про це 26 вересня повідомила пресслужба КМДА.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук зазначила, що наразі бот може дати відповіді на 50 запитань.

"У своїх відповідях він також має активні посилання на розділи з сайту Управління, де з інформацією можна ознайомитись більш детально, скачати шаблони, проглянути алгоритми, приклади та іншу корисну інформацію", - додала Поліщук.

Питання та відповіді згруповані в боті за такими блоками:

  • Вивіска;
  • Реклама;
  • Договір і оплата;
  • Порушення і демонтаж;
  • Соціальна реклама;
  • Воєнний стан;
  • Загальні питання.

Нагадаємо, через повномасштабну війну рекламний ринок в Україні впав на понад 70%.  У травні з метою пожвавлення української економіки в умовах війни оператор зовнішньої реклами Prime Group вирішив надавати бізнесу безкоштовні рекламні площі з комерційними повідомленнями терміном на один місяць.

Пізніше оператор зовнішньої реклами Prime Group вирішив продовжити до кінця серпня прийом заявок від бізнесу на безкоштовне надання рекламних площ з комерційними повідомленнями.