НБУ курс:

USD

41,56

--0,13

EUR

44,82

--0,32

Готівковий курс:

USD

41,53

41,45

EUR

45,10

44,95

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Які товари шукають українці в інтернеті перед Великоднем: найпопулярніші запити

покупка онлайн
Україна вже другий рік поспіль зустрічає Великдень під час воєнного стану. Проте агресор не зможе відібрати у нас свято. Фото: GettyImages

Платформа OLX вирішила поцікавитися, як Україна готується до Великодня, та проаналізувала найпопулярніші пасхальні запити українців.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Віддавна в Україні люди зустрічають важливі свята у відповідному вбранні — вишиванці. Тому з початку березня у категорії “дитячий одяг” вишиванку шукали аж 60 975 разів. 

Крім того, традиційно до Великодня готується святковий кошик зі смаколиками. На платформі 7 162 рази шукали "великодній кошик". 

У категорії “кухонне приладдя” форми для випікання паски шукали 1 759 разів. Також у запитах були інгредієнти для її приготування. Цукор шукали 5 343, а борошно — 3 184 разів.

У пошукових запитах готова паска фігурувала аж 70 595 разів. Також українці шукали солодкий хліб родом з Італії — панетоне — 3 716 разів. 

Великдень неможливо уявити без розмальованих яєць — писанок, адже це символ нового життя та воскресіння. Кожен регіон України має свої особливості розпису крашанок. Яйця користувачі шукали на платформі 5 646 разів, із них 108 запитів було саме на писанки. 

Ну, і звичайно, у великодньому кошику мають бути м’ясні страви. В категорії “продукти харчування” м’ясні вироби шукали 6 822 разів. Окремо у користувачів був запит на різні види м’яса. На першому місці йде сало — 7 650 разів, далі кролятина — 4 874 та свинина — 996 разів. 

Зазначимо, українці стали рідше стикатися з шахрайством під час онлайн-шопінгу. За даними дослідження CBR, частка тих, хто стикався з аферистами в Інтернеті, зменшилась із 27% до 20%. Найпопулярнішим видом шахрайства стала невідправка оплаченого товару.