- Категорія
- ІТ та Телеком
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Конкурує з Microsoft і Google: Amazon залучає тисячі людей для тестування його сервісів штучного інтелекту
Комерційна компанія Amazon залучила тисячі клієнтів, щоб випробувати його сервіс, який змагається з Microsoft і Google у ключовій сфері штучного інтелекту. Компанія заявила, що її асортимент пропонованих моделей штучного інтелекту, низькі ціни та роль найбільшого постачальника хмарних технологій допоможуть їй у конкурентній гонці з продажу інструментів штучного інтелекту.
Про це повідомляє Reuters.
Видання пише, що компанія анонсувала нові інструменти ШІ, включаючи програму для створення більш розмовних агентів з обслуговування клієнтів, доступ до технологій від стартапу Cohere та систему охорони здоров’я для створення клінічних записів після відвідування пацієнта.
Такі організації, як Sony, Ryanair і Sun Life випробували Amazon Bedrock, послугу, про яку компанія анонсувала в квітні, яка дозволяє компаніям створювати програми за допомогою цілого ряду моделей ШІ.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaAmazon Bedrock — це відповідь компанії на послуги, анонсовані конкурентів Google і Microsoft які розробили або продали ШІ, що привернуло значну увагу громадськості. Нагадаємо, шо саме Microsoft інвестувала в OpenAI, який створив ChatGPT.
Розголошення Amazon про тисячі користувачів Bedrock, про що раніше не повідомлялося, показує, що його зусилля також викликають інтерес.
"Наша місія — зробити кожну компанію компанією штучного інтелекту", — сказав віце-президент Свам Сівасубраманян.
За його словами, Amazon Bedrock стане загальнодоступним для будь-якого клієнта вже незабаром. Він відмовився уточнити коли, додавши, що компанія прагне спочатку вирішити проблеми, пов’язані з розподілом витрат і контролем підприємства.
Тим часом, як пише Reuters, компанія розширює сервіс. Хмарний провайдер анонсував агенти для Amazon Bedrock, які дозволяють компаніям створювати чат-ботів, які виконують завдання та дають більш персоналізовані відповіді на основі їхніх приватних даних.
До слова, щоб наздогнати конкурентів, корпорація Apple також працює над інструментами штучного інтелекту, які могли б кинути виклик OpenAI, Alphabet Google та іншим, але компанія ще не розробила чіткої стратегії для випуску технології для споживачів.
Джерело фото: ua.depositphotos.com