НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

Соцмережа X внесла зміни до функції блокування користувачів

Соцмережа X внесла зміни до функції блокування користувачів
Ілюстрація: ua.depositphotos.com

Соцмережа X (колишній Twitter) повідомила про зміни у функції блокування користувачів на своїй платформі. Замість повного видалення кнопки блокування, змінюватиметься видимість відповідей у контексті блоку.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це компанія X повідомила на своїй сторінці.

Раніше, коли користувач блокував іншого, заблокований не міг бачити відповіді на свої дописи від того, хто його заблокував. Тепер цю функцію скасовано - заблоковані особи зможуть бачити прямі відповіді на їхні пости.

"Якщо користувач, який заблокував вас, відповість на одну з ваших публікацій, тепер ви зможете побачити його відповідь. Ця зміна дає вам змогу виявляти та повідомляти про будь-який потенційно поганий вміст, який ви раніше не могли переглядати", - наголосили в компанії.

Компанія X заявила, що ця зміна є частиною їхніх зусиль привести функцію блокування у відповідність до принципів публічного обговорення. У майбутньому можливі подальші оновлення блокування, але мета - дозволити користувачам контролювати власний досвід та зберігати публічну видимість контенту.

Хоча зміни не є радикальними, вони можуть задовольнити користувачів, які хочуть бачити, що про них в такий спосіб турбуються на платформі. Ілон Маск, схоже, прагне зробити X більш прозорою для публічних обговорень.

Додамо, нещодавно соцмережа Х дозволила своїм підписниками на Premium+ публікувати значно довші тексти, ніж іншим користувачам. Х збільшила максимально дозволений обсяг тексту для платних користувачів 25 000 символів до 100 000 символів, що складає близько 15 000 слів.

"Публікація довгого текстового, аудіо- та відеовмісту на Х значно збільшить охоплення! Понад півмільярда активних користувачів є на цій платформі, і вони є найрозумнішою та найвпливовішою аудиторією на Землі", - написав Маск.

Джерело фото: ua.depositphotos.com