НБУ курс:

USD

41,48

--0,01

EUR

44,75

+0,00

Готівковий курс:

USD

41,43

41,33

EUR

45,13

44,95

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Соцмережа X внесла зміни до функції блокування користувачів

Соцмережа X внесла зміни до функції блокування користувачів
Ілюстрація: ua.depositphotos.com

Соцмережа X (колишній Twitter) повідомила про зміни у функції блокування користувачів на своїй платформі. Замість повного видалення кнопки блокування, змінюватиметься видимість відповідей у контексті блоку.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це компанія X повідомила на своїй сторінці.

Раніше, коли користувач блокував іншого, заблокований не міг бачити відповіді на свої дописи від того, хто його заблокував. Тепер цю функцію скасовано - заблоковані особи зможуть бачити прямі відповіді на їхні пости.

"Якщо користувач, який заблокував вас, відповість на одну з ваших публікацій, тепер ви зможете побачити його відповідь. Ця зміна дає вам змогу виявляти та повідомляти про будь-який потенційно поганий вміст, який ви раніше не могли переглядати", - наголосили в компанії.

Компанія X заявила, що ця зміна є частиною їхніх зусиль привести функцію блокування у відповідність до принципів публічного обговорення. У майбутньому можливі подальші оновлення блокування, але мета - дозволити користувачам контролювати власний досвід та зберігати публічну видимість контенту.

Хоча зміни не є радикальними, вони можуть задовольнити користувачів, які хочуть бачити, що про них в такий спосіб турбуються на платформі. Ілон Маск, схоже, прагне зробити X більш прозорою для публічних обговорень.

Додамо, нещодавно соцмережа Х дозволила своїм підписниками на Premium+ публікувати значно довші тексти, ніж іншим користувачам. Х збільшила максимально дозволений обсяг тексту для платних користувачів 25 000 символів до 100 000 символів, що складає близько 15 000 слів.

"Публікація довгого текстового, аудіо- та відеовмісту на Х значно збільшить охоплення! Понад півмільярда активних користувачів є на цій платформі, і вони є найрозумнішою та найвпливовішою аудиторією на Землі", - написав Маск.

Джерело фото: ua.depositphotos.com