НБУ курс:

USD

41,49

--0,08

EUR

44,75

--0,08

Готівковий курс:

USD

41,50

41,42

EUR

45,20

45,00

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Meta запускає для бізнесу першу програму ШІ-таргетування реклами в WhatsApp

WhatsApp
Фото: Pixabay

Компанія Meta, що володіє Facebook, Instagram та WhatsApp, представила свою першу програму таргетування реклами для бізнесу на основі штучного інтелекту в месенджері WhatsApp. Як передає Reuters, про це оголосив генеральний директор Meta Марк Цукерберг у відео, представленому під час конференції в Бразилії.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Зазначається, що нові інструменти штучного інтелекту дозволять компанії аналізувати поведінку користувачів у Facebook та Instagram, а потім використовувати цю інформацію для показу більш релевантної реклами у WhatsApp.

Важливо зазначити, що це працюватиме лише за умови, якщо користувач використовує один і той самий номер телефону для всіх трьох сервісів (Facebook, Instagram та WhatsApp). Це дасть змогу Meta зв'язати його активність в різних додатках та створити більш повний профіль його інтересів та вподобань.

Такими кроками Meta прагне монетизувати WhatsApp, що є найпоширенішим її додатоком за кількістю щоденних користувачів. Однак, незважаючи на популярність сервісу та високу ціну його придбання в 2014 році, WhatsApp досі приносить лише невелику частину загального доходу Meta. Нові ж рекламні інструменти на основі штучного інтелекту розглядаються як спосіб збільшити прибутковість платформи.

Також на конференції Meta представила нового чат-бота зі штучним інтелектом, який допоможе користувачам з поширеними запитами стосовно певного бізнесу, такими як пошук каталогів або консультації про графік роботи, - аналогічно вже існуючим платформам на базі ШІ. Запровадження такого інструменту є частиною стратегії Meta з переконання підприємців у доцільності автоматизувати свої комунікації.

Крім того, компанія оголосила про інтеграцію платіжного інструменту WhatsApp у Бразилії з місцевою системою миттєвих платежів PIX, яка раніше вважалася конкурентом для Meta. PIX, розроблений Центральним банком Бразилії, є дуже популярним у країні: в 2023 році на нього припало 39% транзакцій.

Зазначимо, що й інші месенджери наразі працюють над інтеграцією штучного інтелекту та платіжної системи у свої застосунки. Нещодавно Microsoft представила Copilot - чат-бота для Telegram зі штучним інтелектом на базі моделі GPT.

Незважаючи на те, що він знаходиться тільки на стаді бета-тестування, Copilot вже демонструє потенціал стати незамінним помічником у різних аспектах життя: від пошуку інформації та ведення діалогів до рекомендацій щодо фільмів, музики, рецептів, порад щодо побачень чи занять спортом.

В свою чергу, сам Telegram представив власну внутрішню валюту Telegram Stars, призначену для оплати цифрових послуг у ботах та міні-додатках. "Зірки" можна придбати через магазини Apple та Google або за допомогою бота PremiumBot, а витрачати на різноманітні цифрові товари: електронні книги, онлайн-курси, ігрові предмети тощо.

Крім того, розробники міні-додатків зможуть конвертувати зароблені "зірки" у криптовалюту Toncoin через платформу Fragment, а також використовувати їх для просування своїх програм у Telegram.