НБУ курс:

USD

41,49

--0,02

EUR

48,08

+0,63

Готівковий курс:

USD

41,45

41,39

EUR

48,15

47,95

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

TikTok запускає монетизацію для преміум-авторів контенту: вони отримуватимуть 50% доходу від реклами

TikTok, смартфон
TikTok. Фото: antonbe / Pixabay

Компанія TikTok запускає продукт Pulse Premiere, який дозволить розміщувати рекламу поруч із контентом, який створили крупні автори. При цьому останні отримуватимуть половину доходу. Про це пише Reuters.

Найбільші інвестори в українську освіту

Дослідження, як компанії інвестують в освіту в Україні під час війни: чесно, системно, з вірою в Україну на роки вперед!

Дізнайтесь більше

Pulse Premiere поширюватиметься лише на обрані облікові записи з великою аудиторією. З 4 травня першими до нього приєднуються акаунти медіакомпаній BuzzFeed й NBCUniversal, спортивних організацій UFC і WWE та інші.

Продукт є розширенням програми Pulse від TikTok, яка дозволяє розміщувати рекламу після 4% найпопулярніших відео на платформі.

Як зауважує Reuters, TikTok зробив цей крок у той час, коли бренди скорочують витрати на рекламу, адже страждають від обмежених споживчих витрат.

Крім того, китайський додаток стикається зі зростаючим тиском у Вашингтоні – там лунають заклики щодо заборони платформи через занепокоєння тим, що дані американських користувачів можуть потрапити в руки уряду КНР.