НБУ курс:

USD

41,29

-0,00

EUR

43,47

-0,00

Готівковий курс:

USD

41,65

41,60

EUR

43,75

43,51

Корозія, тріщини та руйнування бетону: у Києві проінспектували мости Патона і Метро (ФОТО)

Корозія, тріщини та руйнування бетону: у Києві проінспектували мости Патона і Метро (ФОТО)
Фото: Мінінфраструктури

Комісія з перевірки стану мостових споруд оглянула міст Патона та міст Метро у Києві. Експерти зафіксували суттєві пошкодження на них. Служба відновлення у Київській області планує оголосити тендер на проєктування реставрації мосту Патона у серпні.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомила пресслужба Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури.

Комісія днями розпочала свою роботу і першими обʼєктами огляду стали міст Патона та міст Метро. Експерти провели візуальний огляд об’єктів, зафіксували на відео та фото найбільш критичні пошкодження.

"Зокрема, було виявлено суцільну корозію балок та головних елементів прогонів, поздовжні тріщини у поверхнях опор з утворенням сталактитних відкладень всередині, руйнування бетону, наскрізна корозія балок у місцях зʼєднання з поперечними вузлами", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, головними завданнями комісії є з’ясування реального технічного стану мостів та розробка покрокового плану щодо ремонту та утримання мостів.

Водночас у міністерстві нагадали, що міст Патона ще у 2018 році був визнаний непрацездатним. 

Перший тендер на проєктування реставраційних робіт мосту Патона планують оголосити наприкінці серпня.

Нагадаємо, раніше Комісія з перевірки мостових споруд під головуванням віце-прем’єр-міністра - міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Олександра Кубракова повідомила, що отримала дані обстеження 22 тисяч 454 мостів в Україні, з яких майже 10%, зокрема два вказані через Дніпро у Києві, виявилися аварійними.