НБУ курс:

USD

41,53

--0,01

EUR

44,98

--0,02

Готівковий курс:

USD

41,55

41,45

EUR

45,30

45,10

Уряд розпочав реформу пасажирських автобусних перевезень: що зміниться

Уряд розпочав реформу пасажирських автобусних перевезень: що зміниться

Кабінет міністрів в рамках реформи пасажирських автобусних перевезень затвердив зміни до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це 13 січня в Facebook повідомила пресслужба Міністерство інфраструктури України.

Зокрема, уряд запровадив так зміни:

  1. Скасував можливість продовження строків дії дозволів на міжобласних маршрутах для перевізників, які вже працюють на лінії кілька років. Натомість запроваджені регулярні конкурси;
  2. Запровадив подання документів для участі у конкурсі на міжобласних маршрутах в електронній замість паперової форми; 
  3. Запровадив систему балів для оцінки перевізника на конкурсі. За порушення правил дорожнього руху, залежно від тяжкості, претендент втрачає кількість балів;
  4. Запровадили обов’язок для учасників усіх наступних конкурсів на маршрути збільшити кількість транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Щодо останнього пункту, то як мінімум 50% запланованих від загальної кількості автобусів на міських автобусних маршрутах з січня 2023 року (до 70% з 2025 року) та до 20% — на приміських, повинні будуть бути пристосованими для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Також в рамках реформи в Україні заборонили використовувати на маршрутах загального користування автобуси перероблені з вантажних транспортних засобів.

"Основна мета змін – полегшення доступу на ринок для нових перевізників, демонополізація ринку та підвищення рівня конкуренції між перевізниками", - додали в Мінінфраструктури.

Нагадаємо, що в Києві через дефіцит електроенергії ухвалено рішення про припинення роботи трамваїв і тролейбусів, замість них курсуватимуть автобуси.

Загалом в столиці на 126 автобусних маршрутах міста працюють 440 автобусів. Також перевезення забезпечують і приватні перевізники - на 98 маршрутах працюють загалом 846 автобусів.

Джерело фото: ua.depositphotos.com