НБУ курс:

USD

41,29

+0,03

EUR

43,47

--0,10

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

43,80

43,50

З 2022 року Hyundai не розроблятиме двигуни внутрішнього згоряння

З 2022 року Hyundai не розроблятиме двигуни внутрішнього згоряння

Корейський концерн Hyundai припинив роботу над автомобільними двигунами внутрішнього згоряння, повідомляє The Korea Economic Daily. Такий крок зроблено для того, щоб сконцентрувати зусилля на виробництві електромобілів.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Hyundai Motor Co закрив підрозділ з розробки двигунів у центрі досліджень та розробок.

"Тепер перехід на електрифікацію неминучий", — заявив нещодавно призначений керівник відділу досліджень та розробок Пак Чон Кук в електронному листі до співробітників.

Більшість працівників, які займалися двигунами внутрішнього згоряння, буде перекинуто на розробку електричних силових установок.

У той же час компанія створила центр розробки акумуляторів у відділі розвитку електрифікації.

Президент і генеральний директор Hyundai Motor Чанг Дже Хун заявив, що Hyundai Motor Co зробить агресивні кроки для якнайшвидшого перетворення на виробника електромобілів.

Hyundai Motor та Kia Corp. оприлюднили мету продати 1,7 мільйона електромобілів по всьому світу у 2026 році.

Згідно з прогнозами, до 2030 року електромобілі домінуватимуть на світовому ринку, тоді як у 2020 році прогнозувалося, що на екологічно чисті автомобілі припадатиме половина продажів нових автомобілів у 2040 році.

"Найближче завдання — розробити інноваційні автомобілі, які зможуть домінувати на ринку майбутнього, — сказав Пак Чон Кук . — Ця реорганізація стане важливою відправною точкою для змін у новому році".

Команда з розробки двигунів була створена у 1983 році, коли покійний Чунг Джу-юнг, засновник Hyundai Group та дід нинішнього голови Hyundai Motor Group Чанга Ейсуна, наказав компанії створити власний мотор. З того часу Hyundai Motor Group зміг піднятися на позицію серед п'яти провідних автовиробників світу.

Hyundai продовжує розвивати водневі технології в автомобілебудуванні. Такі машини мають деякі переваги над електромобілями. Вони заряджаються набагато швидше і вважаються практичнішими для комерційного використання.

Hyundai Motor Group також заявила, що планує запропонувати версії на водневих паливних елементах для всіх своїх комерційних автомобілів до 2028 року, а через два роки знизить ціни на ці машини до рівня цін на електромобілі.