У Фонді гарантування перевіряють інформацію про вкладників двох банків-банкрутів

У Фонді гарантування перевіряють інформацію про вкладників двох банків-банкрутів
Фото: Обозреватель

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО) перед виплатою грошей вкладникам банків, ліквідація яких триває понад п'ять років, здійснює актуалізацію їх даних.

Ми продовжуємо воювати з окупантом на інформаційному фронті, надаючи виключно перевірену інформацію та аналітику.
Війна позбавила нас можливості заробляти, просимо Вашої підтримки.
Підтримати delo.ua

Як повідомляє прес-служба ФГВФО, через те, що з дня початку процедури ліквідації банків "Траст" та Інвестбанк минуло п'ять років, вкладникам, які ще не отримали гарантованої суми відшкодування за вкладами в цих банках, необхідно актуалізувати свої дані у Фонді .

За інформацією ФГВФО, вкладникам, представникам вкладника або спадкоємцям цих банків необхідно звернутися до Фонду та надати такі документи:

– підписану заявником (представником вкладника або спадкоємцем) заяву про виплату гарантованої суми відшкодування (зразкова форма заяви) або заяву про внесення змін до реквізитів для виплати гарантованої суми відшкодування (зразкова форма заяви). Заява повинна містити такі обов'язкові реквізити:

– прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);

– місце проживання заявника або контактну адресу для листування.

– засвідчену особистим підписом вкладника (представника вкладника або спадкоємця) копію паспорта або іншого документа, що засвідчує особу вкладника (представника або спадкоємця), з інформацією про прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), серію (за наявності), номер, найменування або код який видав документ органу, дату видачі.

- копію документа, в якому проставлено слово "відмова".

Крім цього, до зазначених документів необхідно додати:

нотаріально засвідчену копію довіреності;

у разі звернення до Фонду спадкоємця вкладника для отримання відшкодування на правах спадщини – оригінал або нотаріально засвідчену копію документа, що дає право на отримання відшкодування на правах спадщини (свідоцтва про право на спадщину);

у разі звернення до Фонду батьків (усиновителів) або опікунів малолітньої особи, опікунів (піклувальників) особи, визнаної недієздатною – додатково до документів одного з батьків (усиновителів) або опікунів (піклувальників) нотаріально засвідчена копія свідоцтва про народження дитини або нотаріально засвідчена копія статус законного представника особи;

у разі заміни паспорта – оригінал або нотаріально засвідчену копію документа про заміну паспорта, виданого уповноваженим органом, в якому зазначені також реквізити паспорта, що замінюються;

при виявленні допущеної банком помилки у реквізитах вкладника при відкритті банківського рахунку чи банківського вкладу – копію договору банківського рахунку чи банківського вкладу (депозиту).

Звертаємо увагу, що копії документів мають бути чіткими!

За результатами розгляду індивідуального звернення вкладника Фонд персонально інформує заявника, надсилаючи письмову відповідь на адресу, зазначену у зверненні.

Нагадаємо, Фонд гарантування вкладів фізосіб виставив на продаж активи Місто Банку на загальну суму 231,6 млн грн.

Раніше повідомлялося, що ФГВФО виставить на електронний аукціон активи АТ "Дельта Банк".