"Датагруп інвестує $20 млн у модернізацію мережі, що дозволить збільшити її ємність у 10 разів", - Михайло Шелемба

"Датагруп інвестує $20 млн у модернізацію мережі, що дозволить збільшити її ємність у 10 разів", - Михайло Шелемба

Які ключові технологічні інструменти можуть вплинути на розвиток компаній та ринку? Які інновації, які допомагають бізнесу зростати, запроваджують великі компанії? Скільки вони коштують? Про це та багато іншого у своєму виступі на тему "Технології - нова розкіш" на Business Wisdom Summit розповів СЕО "Датагруп" та "Volia" Михайло Шелемба

Інновації — одне з найважливіших чинників, визначальних розвиток як окремих підприємств, а й економіки цілих країн. Вони проявляються у новому дизайні продукту, у новому процесі виробництва, у новому підході до маркетингу чи новій методиці підвищення кваліфікації працівників. Але спрямовані завжди в один бік — підвищення конкурентоспроможності. На Business Wisdom Summit СЕО “Датагруп” та “Volia” Михайло Шелемба розповів, навіщо у його компанії впроваджують культуру інновацій та як нові технології змінюють її ринок.

За словами Михайла Шелемби, нерідко багато компаній, які прагнуть інновацій, не до кінця розуміють, навіщо вони потрібні. Тому користі від них менше, ніж витрат на них. Якщо у вашій компанії чіткого розуміння цього дійсно немає, необхідно в першу чергу прописати стратегію компанії в цілому. І лише відштовхуючись від неї вирішувати, які інновації максимально підходять для реалізації стратегії.

У нашому бізнесі головна цінність – закрити потреби клієнта. А з приходом карантину головною його потребою стало суттєве збільшення трафіку, що споживається.

Михайло Шелемба
Михайло Шелемба СЕО "Датагруп" та "Volia"

Щоб закривати цю потребу зараз і з урахуванням прогнозів компанії щодо подальшого зростання трафіку, у "Датагруп" вирішили розширити можливості мережі.

За словами СЕО, для цього компанія запустила масштабний проект модернізації мережі, в який інвестують $20 млн доларів. З них $10 млн виділили цього року і стільки ж вкладуть наступного року.

Шелемба наголосив – перший етап модернізації вже на стадії завершення. За рахунок неї ємність мережі у деяких сегментах збільшиться від 5 до 10 разів. У компанії очікують, що після кожного етапу ємність мережі збільшуватиметься у 2-3 рази.

Другий інноваційний пункт — розширення на 80% ємності вже існуючого дата-центру. Шелемба пояснив: бізнес почав масово переходити на зберігання даних у хмарі, а значить, це актуальний клієнтський запит.

У телеком-бізнесі все просто: досить великий обсяг роботи та довгий цикл планування з капітальними інвестиціями. При цьому основні тренди на ринку не змінюються, але кон'юнктура ринку вимагає консолідації.

Михайло Шелемба
Михайло Шелемба СЕО "Датагруп" та "Volia"

У "Датагруп" консолідація відбулася за рахунок покупки Volia. Результатом операції стало збільшення доходів, персоналу та інфраструктури у 2,5 рази.

Нині у компанії націлені на інвестування у довгострокові проекти. А короткострокові завдання спрямовані на спрощення бізнес-процесів під час інтеграції "Датагруп" та Volia. Але щоб спростити всі процеси управління при інтеграції двох компаній, має відбутися операційна та продуктова синергія.

У чому синергія "Датагруп" та Volia? Volia не мав своєї транспортної мережі, тобто сигнал проходив мережами партнерів. А у "Датагруп" одна з найпотужніших транспортних мереж в Україні. Зараз ми все це інтегруватимемо, модернізуватимемо і збільшуватимемо її ємність.

Михайло Шелемба
Михайло Шелемба СЕО "Датагруп" та "Volia"

За його словами, після налагодження цих процесів швидкість підключення клієнтів до мережі можна буде збільшити. Також у компанії мають намір до кінця першого кварталу наступного року збільшити цей показник вдвічі. Для цього в компанії активно інвестуватимуть у техніку та персонал — вже на даний момент штат технічного персоналу збільшили на 100 осіб.