НБУ курс:

USD

41,93

-0,00

EUR

43,58

-0,00

Готівковий курс:

USD

42,35

42,30

EUR

44,40

44,15

"Несолодке життя": виробники шоколаду та презервативів піднімають ціни

"Несолодке життя": виробники шоколаду та презервативів піднімають ціни

Презервативи та шоколад скоро подорожчають: виробники солодощів та презервативів – швейцарська Nestle та британська Reckitt – попередили про зростання цін на свою продукцію через зростання виробничих витрат.

Про це повідомляє ВВС.

Марк Шнайдер, президент Nestlé, яка займається такими брендами, як KitKat та Nescafe, сказав, що ціни зростуть цього року і всі аспекти діяльності компанії постраждали від інфляції.

"Можна з упевненістю припустити, що збільшення витрат у 2022 році буде вищим, ніж у 2021 році, і це те, що ми повинні відобразити в наших цінах. Зараз у компанії майже немає місця, вільного від інфляції. Ви можете хеджувати деякі з цих речей, а деякі ні", - заявив Марк Шнайдер.

Подібні настрої були підтримані Reckitt, компанією, яка виробляє такі продукти, як Dettol та Durex.

Однак попри те, що у 2021 році витрати Reckitt зросли на 11%, генеральний директор Лаксман Нарасімхан заявив, що компанія сподівається компенсувати частину збільшення, і продукти не зростуть на таку суму.

Джефф Карр, фінансовий директор Reckitt, заявив, що витрати фірми зросли по всій лінії, починаючи від сирої нафти та пластику, закінчуючи транспортуванням та заробітною платою.

"Компанія оптимізує вищі операційні витрати за рахунок ефективності та кращої закупівлі. Ми перекладаємо деякі ціни на споживачів, але ми мінімізуємо їх за допомогою програм, які у нас є, щоб компенсувати це збільшення витрат", - заявив Джефф Карр.

Зазначається, що інфляція досягла 30-річного максимуму в 5,5% у січні, і, за оцінками Банку Англії, вартість життя може зрости на 7% навесні, що набагато перевищує цільовий показник інфляції в 2%.

Денні Х'юсон, фінансовий аналітик AJ Bell, сказав, що власники великих брендів зіштовхнулися з "важливим випробуванням з огляду на тиск на вартість життя".

"Споживачі можуть не витримати підвищення цін, тому існує ризик, що вони куплять менше популярних і дорожчих брендів та/або перейдуть на дешевші варіанти", - додав Денні Х'юсон.

У січні 2022 року світові ціни на продовольство встановили 11-річний рекорд. Згідно з даними звіту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (FAO), найбільше зростання цін спостерігалося на олію та молочні продукти.