"Епіцентр" та "Нова лінія" почали приймати паспорти в "Дії" для повернення товарів

епіцентр іллічанка, епіцентр одеса
Фото: Тимофій Бесп'ятов, Delo.ua

Мережі гіпермаркетів "Епіцентр К" та “Нова лінія”, що входять до єдиного холдингу, почали приймати електронні паспорти українців, що відображаються в мобільному додатку держпослуг "Дія" для повернення товарів. Про це повідомляють як Telegram-канал “Діі”, так і сам “Епіцентр”.

Ми продовжуємо воювати з окупантом на інформаційному фронті, надаючи виключно перевірену інформацію та аналітику.
Війна позбавила нас можливості заробляти, просимо Вашої підтримки.
Підтримати delo.ua

Раніше для цієї мети покупець повинен був обов'язково разом із чеком надати фізичний документ, що засвідчує особу, що створювало чималі незручності для клієнтів компанії.

"Є випадки, коли хочуть повернути товар одразу після покупки, але паспорт чи інший документ при собі не мають. Доводиться витрачати зайвий час на процес повернення", — зазначають у "Епіцентрі".

Тепер покупці можуть надати свій цифровий документ про посвідчення особи на касі повернення. Касир повинен буде просканувати штрих-код паспорта або закордонного паспорта покупця, що відображені у "Дії".

У додатку буде відображено запит на надсилання копії цифрового документа. Після дозволу користувача у "Дії" копії електронних документів передаються до системи, і після цього вже формується документ на повернення товару.

Нагадаємо також, що нещодавно "Епіцентр" анонсував, що використовуватиме доповнену реальність при покупці клієнтами меблів: для цього рітейлер домовився з американським стартапом ARBrowser.