НБУ курс:

USD

41,32

+0,03

EUR

42,99

--0,47

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

43,80

43,55

Держспоживслужба у 2021 році повернула споживачам майже 11,5 млн грн

Споживачі в Україні стали частіше скаржитися на порушення своїх прав
За 2021 рік кількість розглянутих скарг зросла на 21%. Фото: Pexels

У 2021 році Державна служба з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів (Держспоживслужба) повернула споживачам 11,4 млн грн, що на 1,2 млн грн більше, ніж у 2020 році.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це у Telegram повідомляє прес-служба відомства.

Як заявила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, це свідчить про збільшення ефективності роботи із захисту прав споживачів.

"Споживачі в Україні стали частіше скаржитися на порушення своїх прав. За минулий рік кількість розглянутих скарг зросла на 21%", – наголосила Магалецька.

Загалом за 2021 рік до Держспоживслужби надійшло майже 25 тисяч звернень, скарг, заяв та пропозицій від споживачів, більшість яких стосувалася якості непродовольчих товарів та наданих послуг.

Раніше повідомлялося, що у 2021 році у закладах торгівлі та громадського харчування України зафіксовано 980 порушень, пов'язаних із обігом фальсифікованого вершкового масла.

Нагадаємо, у рамках проєкту програми "Прискорення приватних інвестицій у сільське господарство України", що реалізується спільно зі Світовим банком, проводиться підготовча робота з будівництва прикордонних інспекційних постів.

Програма передбачає будівництво десяти таких постів до кінця 2023 року.

Прикордонні інспекційні пости контролюватимуть безпеку харчових продуктів, ґрунтуючись на вимогах та кращих практиках ЄС, та відстежуватимуть відповідність продукції санітарним та фітосанітарним заходам.