НБУ курс:

USD

41,49

--0,08

EUR

44,75

--0,08

Готівковий курс:

USD

41,50

41,40

EUR

45,20

45,00

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Apple знову стала найдорожчим брендом у світі

Apple знову стала найдорожчим брендом у світі

Корпорація Apple посіла перше місце у рейтингу найдорожчих брендів світу, змістивши на третє місце компанію Amazon.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомляє Bloomberg.

Вартість бренду Apple упорядник рейтингу – компанія Kantar – оцінила у 947 мільярдів доларів.

Найдорожчим брендом у світі Apple попереднього разу ставала у 2015 році.

Лідер торішнього рейтингу – Amazon – змістився відразу на третє місце. Вартість його бренду оцінюється у 706 мільярдів доларів.

Другий рядок зайняв Google, бренд якого оцінили у 820 мільярдів доларів.

Microsoft зберегла за собою четверте місце, бренд подорожчав на 49% - до $611 млрд.

Tencent теж залишилася на колишньому місці, залишившись п'ятим, бренд подешевшав на 11% і коштує $214 млрд.

До десятки найдорожчих брендів потрапили McDonald's, Visa, Facebook, Alibaba і вперше Louis Vuitton, який зайняв 10 місце з оцінкою 124 мільярди доларів.

Сукупна вартість усіх брендів, що увійшли до топ-100, зросла за рік на 23% і становить майже $8,7 трлн.

Зазначимо, дослідження Kantar намагається оцінити вплив бренду на ринкову вартість компанії та здатність генерувати продажі.

Зазначимо, нафтовий гігант Саудівської Аравії Saudi Aramco (повна назва Saudi Arabian Oil Co) обігнала Apple Inc. і стала найдорожчою компанією у світі. Капіталізація Apple знизилася до 2,41 трлн доларів, а ринкова вартість Saudi Aramco становила 2,43 трлн доларів.