НБУ курс:

USD

42,24

+0,01

EUR

43,43

--0,45

Готівковий курс:

USD

43,01

42,95

EUR

44,50

44,30

Чому скоротилося охоплення в Instagram у 2022 році: Адам Моссері відповів користувачам соцмережі

Фото: Pexels

Наприкінці 2021 – на початку 2022 року користувачі соціальної мережі Instagram стали скаржитися на падіння охоплень їхніх постів. Глава соціальної мережі Адам Моссері пояснив, що радикальне падіння охоплень сторінок може бути пов'язане з тим, що тепер пости рідше потрапляють до рекомендацій (вкладка Explore 🔍). І це, своєю чергою, пов'язане зі зміною алгоритму соцмережі.

"Ми в Instagram вирішили зосередитися на більш щільному з'єднанні блогерів з їхнім ком'юніті. Важливо, щоб інстаграмери будували щільніші стосунки зі своїми передплатниками, а не з абсолютно незнайомими людьми в рекомендаціях", — пояснив Моссері.

Профільні ЗМІ та пабліки його відповідь розцінили як натяк, що тепер користувачі повинні старанніше витрачати гроші на рекламу, щоб їхні пости з'являлися у рекомендаціях широкої аудиторії.

Крім цього, Моссері, відповідаючи на запитання користувачів, розповів, що Instagram зараз працює над функцією публічних колекцій: блогери зможуть розшарювати свої папки із збереженими зображеннями. Це може стати аналогом ключової функції Pinterest – дошки із зображеннями.

На питання ж про те, коли з'явиться можливість вставляти зовнішні посилання в пости, глава соцмережі відповів, що цього не станеться ніколи, оскільки це "зруйнує екосистему соцмережі".

Нагадаємо також, що нещодавно Моссері повідомив, що Instagram вирішив запровадити платні підписки. Однак поки що така модель монетизації доступна лише в США.

Зазначимо при цьому, що в січні Instagram з аудиторією в 17,3 млн людей уперше випередив Facebook за кількістю користувачів в Україні.