Google змінить правила конфіденційності - це загрожує стати новим ударом по цільовій рекламі

Google
Google на планшеті

У Google заявили про плани щодо внесення серйозних змін до правил конфіденційності для онлайн-реклами. Вони повинні знизити відстеження програм на пристроях Android - це рішення прийнято після аналогічного кроку Apple, повідомляє CNBC.

Компанія заявила, що розробляє заміну свого рекламного ідентифікатора, яка буде орієнтована на конфіденційність. Цифрові ідентифікатори у смартфонах часто допомагають рекламним компаніям відстежувати інформацію та обмінюватися даними про споживачів.

Такі зміни можуть стосуватися великих компаній, які покладалися на відстеження користувачів у додатках. Наприклад, зміни від Apple особливо сильно вдарили по компанії Meta. У ній вже заявили, що продажі соціальної мережі Facebook у 2022 році впадуть приблизно на 10 мільярдів доларів.

Ця новина сприяла скороченню ринкової капіталізації компанії Meta на 232 мільярди доларів за один день. У червні 2021 року Meta коштувала понад 1 трильйон доларів.

Але при цьому Meta висловила підтримку тому, як Google планує реалізувати свої конфіденційності. Справа в тому, що Google продовжить підтримувати діючі ідентифікатори протягом наступних двох років, а це означає, що інші компанії мають час для внесення змін.

Забезпечення конфіденційності може допомогти технологічному гіганту Google уникнути проблем регулювання, оскільки законодавці та споживачі стають більш обізнаними та стурбованими своїми особистими даними. Компанія також заявила, що тісно співпрацюватиме з регулюючими органами.

Нагадаємо, Facebook Inc. розмістила в найбільших виданнях оголошення, в яких стверджує, що очікувані зміни в програмному питанні iPhone щодо збору даних та цільової реклами шкідливі для малого бізнесу. У матеріалах розповідається про майбутні зміни в операційній системі Apple iOS 14, які обмежать можливість таких компаній, як Facebook, збирати дані про мобільних користувачів та пропонувати їм рекламу.

Apple Inc. у свою чергу у листопаді цього року звинуватила Facebook у "зневазі до конфіденційності користувачів".