НБУ курс:

USD

41,29

-0,00

EUR

43,47

-0,00

Готівковий курс:

USD

41,65

41,60

EUR

43,77

43,55

Українці у 2021 році стали спілкуватися через Viber на 11% активніше

Фото: Rakuten Viber
Фото: Rakuten Viber

2021 року українці відправили через месенджер Viber 97,5 млрд повідомлень, що на 11% більше, ніж 2020 року. Про це йдеться у повідомленні компанії Rakuten Viber.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Найбільше повідомлень було надіслано в Україні у дні популярних свят: на Новий рік та 8 березня. Загалом близько 20% усіх повідомлень через Viber відправляються саме в Україні, що робить країну однією з ключових для цього месенджера.

За даними компанії, за рік в Україні було здійснено понад 6,7 млрд дзвінків: у порівнянні з минулим роком ця кількість зросла на 11,5%. Піковими датами також стали Новий рік та 8 березня.

"Групові чати, якими Viber відомий в Україні, у 2021 році зібрали майже 19 млн учасників. Це означає, що дві третини всіх користувачів смартфонів в Україні брали участь хоча б в одному груповому чаті в Viber", — зазначається в повідомленні.

У свою чергу стікери через цей додаток українці відправляли один одному минулого року 3,8 млрд разів, що на 13% більше, ніж 2020-го. Загалом понад 30% усіх повідомлень у Viber українці надсилають із картинками, стікерами та відео.

Проте куди більше Viber став використовуватися в Україні для роботи чат-ботів – їх стало на 27% більше у порівнянні з 2020 роком, хоча сама їх кількість у повідомленні не вказується.

Крім цього, у компанії поділилися статистикою використання своїх AR-масок: це нова функція в месенджері, в Україні вона з'явилася в жовтні. З того моменту українці зробили фото чи відео з AR-масками Viber понад 14 млн разів.

Найбільш популярними в Україні стали: "Безкінечний стіл" — маска-гра, в якій користувач повинен ловити мамині вареники, котлети та інші домашні страви; "тигрова" маска та маска з Санта-Клаусом.

Зазначимо, що чат-боти у Viber, а також в іншому популярному месенджері Telegram, запустили для роботи з клієнтами минулого року, зокрема, "Укрзалізниця" (в січні) та Національний банк України (в квітні).