- Категорія
- ІТ та Телеком
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Українці у 2021 році стали спілкуватися через Viber на 11% активніше
2021 року українці відправили через месенджер Viber 97,5 млрд повідомлень, що на 11% більше, ніж 2020 року. Про це йдеться у повідомленні компанії Rakuten Viber.
Найбільше повідомлень було надіслано в Україні у дні популярних свят: на Новий рік та 8 березня. Загалом близько 20% усіх повідомлень через Viber відправляються саме в Україні, що робить країну однією з ключових для цього месенджера.
За даними компанії, за рік в Україні було здійснено понад 6,7 млрд дзвінків: у порівнянні з минулим роком ця кількість зросла на 11,5%. Піковими датами також стали Новий рік та 8 березня.
"Групові чати, якими Viber відомий в Україні, у 2021 році зібрали майже 19 млн учасників. Це означає, що дві третини всіх користувачів смартфонів в Україні брали участь хоча б в одному груповому чаті в Viber", — зазначається в повідомленні.
У свою чергу стікери через цей додаток українці відправляли один одному минулого року 3,8 млрд разів, що на 13% більше, ніж 2020-го. Загалом понад 30% усіх повідомлень у Viber українці надсилають із картинками, стікерами та відео.
Проте куди більше Viber став використовуватися в Україні для роботи чат-ботів – їх стало на 27% більше у порівнянні з 2020 роком, хоча сама їх кількість у повідомленні не вказується.
Крім цього, у компанії поділилися статистикою використання своїх AR-масок: це нова функція в месенджері, в Україні вона з'явилася в жовтні. З того моменту українці зробили фото чи відео з AR-масками Viber понад 14 млн разів.
Найбільш популярними в Україні стали: "Безкінечний стіл" — маска-гра, в якій користувач повинен ловити мамині вареники, котлети та інші домашні страви; "тигрова" маска та маска з Санта-Клаусом.
Зазначимо, що чат-боти у Viber, а також в іншому популярному месенджері Telegram, запустили для роботи з клієнтами минулого року, зокрема, "Укрзалізниця" (в січні) та Національний банк України (в квітні).