НБУ курс:

USD

41,40

+0,11

EUR

45,14

+0,17

Готівковий курс:

USD

41,65

41,59

EUR

45,45

45,30

Агрокомпанія "Контінентал" отримала першу партію вагонів-зерновозів

вагон зерновоз Контінентал Фармерз Груп
Фото: Контінентал

"Контінентал Фармерз Груп" отримала перші 50 із 250 запланованих вагонів-гоперів в рамках розбудови власного парку. Про це йдеться у повідомленні сільськогосподарської компанії.

Зазначається, що вагони мають об'єм 116 кубометрів та вантажопідйомність до 70,5 тонни, що дозволить максимально ефективно використовувати їх при перевезенні всіх основних культур, що вирощуються на полях "Контінентал".

Решту вагонів відповідно до договору компанія планує отримати кількома партіями протягом найближчих місяців. Як зазначив генеральний директор "Контінентал Фармерз Груп" Георг фон Нолкен, рішення про купівлю власних вагонів-зерновозів стало наступним логічним кроком після придбання двох нових елеваторів.

Згадане розширення потужностей зберігання (до 634 тисяч тонн сумарно) "Контінентал" здійснив в Івано-Франківській та Львівській областях у 2021 та 2024 роках відповідно.

"Після того, як "Контінентал" вирішив для себе проблему дефіциту елеваторних потужностей і навіть створив можливість надавати послуги для третіх осіб, саме придбання вагонного парку дозволяє нам у подальшому забезпечувати логістику власному трейдингу і належно розвивати цей напрям роботи", — пояснив керівник компанії.

У "Контінентал" прогнозують, що після поставки всіх 250 замовлених вагонів-зерновозів компанія зможе за рахунок власного залізничного рухомого складу покривати відчутну частину своєї щорічної потреби у вантажних залізничних перевезеннях.

Решту, як і раніше, забезпечуватиме за рахунок транспортно-експедиторських послуг зовнішніх постачальників. Рішення про подальше розширення парку вагонів "Контінентал" залежатиме від рівня ефективності обраної моделі управління ним та ринкової кон'юнктури в наступні сезони.

Нагадаємо, що раніше до розбудови власного вагонного парку вдалися й інші українські агровиробники, зокрема ІМК, "Нібулон" та "Астарта", а також зернотрейдери Louis Dreyfus та "Алмейда Груп".

Втім, ці закупівлі було зроблено за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку "Економічна підтримка України". Натомість у випадку "Контіненталу" відповідної інформації немає як у повідомленні компанії, так, власне, і на продемонстрованому фото вагонів.