Ощадбанк запровадив можливість стати клієнтом банку, не відвідуючи відділення

Ощадбанк запровадив можливість стати клієнтом банку, не відвідуючи відділення
Фото: facebook.com/oschadbank

Ощадбанк оголосив про запровадження нового функціоналу, що дасть новим клієнтам можливість відкрити банківський рахунок онлайн та отримати цифрову картку без візиту до відділення.

Побудуйте ефективну HR-стратегію вашого бізнесу HR Wisdom Summit від Delo.ua та Ekonomika+
17 липня HR-лідери OLX Робота, Shell, ArcelorMittal та ще понад 30 великих компаній поділяться найкращими практиками адаптації ветеранів у робоче середовище, підтримання ментального здоров’я команди, наймання в умовах кадрового голоду та використання інновацій в HR
Забронювати участь

Про це повідомила пресслужба фінустанови.

Там зазначають, що зробити це можна за допомогою застосунку "Мобільний Ощад", який слід завантажити в App Store чи Google Play.

Як відкрити рахунок в Ощадбанку онлайн

Для того, щоб стати клієнтом Ощаду без відвідування відділення, потрібно:

  • увійти до застосунку, обрати "Мою картку", ознайомитися з умовами та натиснути "замовити";
  • ввести номер телефону, отримати дзвінок від банку, прослухати 4-значний код та ввести його;
  • надати документи із застосунку "Дія" для ідентифікації (наявність внутрішнього чи закордонного паспорта в цьому застосунку – обов’язкова умова);
  • зробити фото та надати певні дані про себе;
  • обрати регіон та основне відділення обслуговування на карті.

Після створення заявки на номер клієнта надійде SMS.

Після завершення розгляду клієнт отримає наступне SMS: "Вітаємо! Вашу заявку на відкриття картки схвалено. Просимо перейти в додаток та підписати договір".

Далі потрібно ознайомитися з договором та підписати його. Посилання на нього буде в застосунку та надійде в SMS.

Якщо клієнт не завершив заповнення та повернувся в застосунок за певний час, то з метою безпеки завантаження документів із "Дії" потрібно буде виконати повторно. Після підписання договору клієнт завершує реєстрацію в застосунку, де може переглянути інформацію про карту та використовувати всі можливості "Мобільного Ощаду".

Цифрова картка стає доступною в застосунку одразу після реєстрації та має такий самий функціонал і тарифи, як і звичайна пластикова.

Що рекомендується зробити після оформлення цифрової картки

Після оформлення цифрової картки для більш комфортного користування послугами рекомендується виконати наступні дії:

  • ознайомитися з усіма функціями застосунку за допомогою інтерактивних підказок;
  • додати картку в ApplePay або GooglePay для розрахунків за допомогою телефону;
  • скопіювати та зберегти реквізити цифрової картки для відновлення доступу або замовити пластикову картку (її буде доставлено до відділення Ощадбанку).

Цифровою карткою можна користуватись для розрахунків в Інтернеті, в торговельно-сервісній мережі (за допомогою NFC-пристроїв), а також для зняття коштів у банкоматній мережі (через банкомати, обладнані NFC-модулем).

За словами заступника голови правління Ощадбанку Антона Тютюна, українці неодноразово висловлювали побажання щодо того, що їм потрібен сервіс діджитального онбордингу, завдяки якому вони могли б стати клієнтами Ощадбанку без відвідування відділення.

"Вдячний команді проєкту за те, що їй вдалось реалізувати цю опцію. Вимушені емігранти, захисники України, мешканці тимчасово окупованих територій – ці люди тепер матимуть змогу отримувати сервіси нашого банку, навіть якщо до того вони не були його клієнтами. Хочу запевнити, що на цьому ми не припинимо подальшу діджиталізацію сервісів Ощадбанку – реалії повномасштабної війни спонукають нас дедалі більше розвивати цей напрям", - зазначив він.

Заступник голови правління банку додав, що згодом в застосунку "Мобільний Ощад" можна буде оформити цифрову картку MORE з визначеним кредитним лімітом.

Нагадаємо, у листопаді 2023 року Ощадбанк запустив можливість поповнення карток через свої POS-термінали в супермаркетах.

А у лютому 2024 року Ощадбанк реалізував новий вид безготівкових розрахунків у торговельних точках – за допомогою QR-коду.