НБУ курс:

USD

41,29

+0,03

EUR

43,47

--0,10

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

43,85

43,55

ПриватБанк блокує рахунки клієнтів з Донеччини та Луганщини, – Мінреінтеграції

ПриватБанк блокує рахунки клієнтів з Донеччини та Луганщини, – Мінреінтеграції

Люди з тимчасово окупованих територій Донеччини та Луганщини звертаються до Мінреінтеграції зі скаргами на блокування їх рахунків державним ПриватБанком.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомляє пресслужба Мінреінтеграції.

"Протягом останніх тижнів до Мінреінтеграції надходять звернення від громадян – клієнтів ПриватБанку, реєстрація місця проживання яких – ТОТ Донеччини та Луганщини", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що люди скаржаться, що банк вимагає від них актуалізацію персональних даних. У окремих випадках знову вимагає копію довідки ВПО. Когось примушує обов’язково відвідати відділення, інакше блокує рахунки.

"Подібні вимоги банку та блокування рахунків є неприпустимими" -, зауважила віце-прем’єр Ірина Верещук під час наради, що була присвячена цій проблемі.

Мінреінтеграції звернулося до НБУ з проханням розібратися в цій ситуації, та вжити заходів реагування. А також безпосередньо до АТ КБ "ПриватБанк" - вжити заходів щодо припинення актуалізації даних та масового блокування рахунків клієнтів банку, реєстрація місця проживання яких є ТОТ, зокрема в Донецькій та Луганській областях.

Також Мінреінтеграції опублікувало телефони, куди можуть звертатися громадяни зі скаргами на блокування рахунків ПриватБанком.

Реакція ПриватБанку на заяву Мінреінтеграції

У фінустанові зазначили, що банку відомо про ситуацію, що склалася, і ПривтБанк тісно співпрацюємо з Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Донбас SOS задля того, щоб зробити процедуру актуалізації даних клієнтів з ТОТ доступною.

"Ми розуміємо, наскільки чутливою є тема тимчасово окупованих територій та вимушених переселенців для українського суспільства, але просили клієнтів оновити інформацію з міркувань безпеки, а не задля блокування рахунків", - йдеться в заяві банку.

Нагадаємо, раніше Ірина Верещук заявила про десятки тисяч виявлених випадків неотримання внутрішньо переміщених осіб соціальної допомоги, на отримання якої вони подавалися через сервіс держпослуг "Дія".

Після цього у Міністерстві цифрової трансформації пообіцяли опрацювати всі раніше необроблені заявки внутрішніх переселенців у додатку "Дія", а також забезпечити їм належні виплати. При цьому терміни опрацювання заявок у міністерстві не уточнили.