- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Приблизно 40% товарів і продуктів для українських McDonald’s привозять з-за кордону
Значна частка постачальників McDonald’s в Україні мають місцеві виробництва. Загалом сьогодні приблизно 60% товарів і продуктів для McDonald’s виготовляються у межах України. Решту, відповідно, привозять з-за кордону.
Про це СЕО українського McDonaldʼs Юлія Бадрітдінова розповіла Forbes Ukraine.
"Значна частка постачальників McDonald’s в Україні мають місцеві виробництва, але вони є великими міжнародними компаніями. Тому за потреби можуть постачати продукцію з виробничих потужностей поза Україною", – розповіла вона.
Бадрітдінова наводить приклад, коли підприємство постачальника салатів для бургерів Green Factory зазнало незначних пошкоджень унаслідок воєнних дій, тому певний час партнер завозив салати з Польщі. Наразі їхнє виробництво в Україні повноцінно працює.
За її словами, для того щоб нова компанія стала постачальником McDonald’s, може знадобитися до трьох років.
McDonald's в Україні
McDonald’s в Україні — лідер серед ресторанів швидкого обслуговування. Перший заклад відкрито 24 травня 1997 року в Києві. McDonald’s щорічно входить до переліку 100 найбільших платників податків в Україні, а також до переліку найкращих роботодавців. McDonald’s в Україні — партнер-засновник і найбільший корпоративний партнер Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні.
Наразі в Україні налічується 120 закладів, а працює - 105 ресторанів McDonald’s (15 тимчасово зачинені з вимог безпеки). У мережі працюють майже 10 000 співробітників.
Виторг мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s в Україні за підсумками 2023 року зріс до 12,9 млрд грн. Це на 296,8% більше, ніж у 2022 році (3,2 млрд грн). Прибуток при цьому сягнув 1,2 млрд грн, тоді як 2022 рік компанія закінчила зі збитком 2 млрд грн.
Проте, у другому кварталі 2024 року світові продажі McDonald's впали вперше з 2020 року, не виправдавши очікувань аналітиків. Порівняні продажі мережі впали на 1% у порівнянні з попереднім роком, що було зумовлено зниженням відвідуваності у всіх географічних сегментах компанії.