НБУ курс:

USD

41,49

--0,08

EUR

44,75

--0,08

Готівковий курс:

USD

41,50

41,42

EUR

45,20

45,00

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Третина учнів в умовах війни не мали постійного доступу до навчання, - дослідження

навчання
Пандемія, а тепер війна спричинили зміни в організації освітнього процесу. Фото: Depositphotos

Згідно результатів дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни у 2022/2023 навчальному році 30% учнів не мали постійного доступу до навчання, причому на півдні України ця цифра сягала 40%.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомляє Державна служба якості освіти України.

Зазначається, що з огляду на постійну загрозу безпеці учасників освітнього процесу в першому півріччі 2022/2023 навчального року не вдалося відновити очне навчання у повному обсязі.

Так,15% закладів освіти працювали очно, 33% — дистанційно, 51% — змішано. На сході та півдні України переважало дистанційне навчання.

При цьому третина дітей в умовах війни не мали повноцінного доступу до освітнього процесу.

Згідно дослідження, ситуація з доступом до освіти в містах краща, ніж у селах. Але з числа дітей із малозабезпечених сімей у містах 32% та майже половина (46%) у селах не мали доступу до освітнього процесу.

Серед внутрішньо переміщених доступ до навчання мали 86% дітей у містах та 80% у селах.

"Пандемія, а тепер війна спричинили зміни в організації освітнього процесу. Дистанційне навчання, повітряні тривоги, відключення електроенергії, відсутність зв’язку — все це, безумовно, вплинуло на загальну середню освіту. Сьогодні ми бачимо, що війна призвела до втрат у результатах навчання учнів і, відповідно, — у якості освіти. Це дослідження нам допомогло виявити чинники цих втрат і виробити рекомендації щодо плану дій з боку держави, громади та безпосередньо школи, аби подолати ці втрати", — зазначив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак.

Нагадаємо, міністр освіти та науки Оксен Лісовий вважає, що кількість предметів у школі треба зменшувати через надмірне перевантаження дітей існуючими програмами освіти.

Також Лісовий виступає за повернення освіти в офлайн, називаючи це одним з найважливіших завдань, але вказуючи, що основним фактором має бути все ж безпечність умов навчання.

Джерело фото: ua.depositphotos.com