НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

Третина учнів в умовах війни не мали постійного доступу до навчання, - дослідження

навчання
Пандемія, а тепер війна спричинили зміни в організації освітнього процесу. Фото: Depositphotos

Згідно результатів дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни у 2022/2023 навчальному році 30% учнів не мали постійного доступу до навчання, причому на півдні України ця цифра сягала 40%.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомляє Державна служба якості освіти України.

Зазначається, що з огляду на постійну загрозу безпеці учасників освітнього процесу в першому півріччі 2022/2023 навчального року не вдалося відновити очне навчання у повному обсязі.

Так,15% закладів освіти працювали очно, 33% — дистанційно, 51% — змішано. На сході та півдні України переважало дистанційне навчання.

При цьому третина дітей в умовах війни не мали повноцінного доступу до освітнього процесу.

Згідно дослідження, ситуація з доступом до освіти в містах краща, ніж у селах. Але з числа дітей із малозабезпечених сімей у містах 32% та майже половина (46%) у селах не мали доступу до освітнього процесу.

Серед внутрішньо переміщених доступ до навчання мали 86% дітей у містах та 80% у селах.

"Пандемія, а тепер війна спричинили зміни в організації освітнього процесу. Дистанційне навчання, повітряні тривоги, відключення електроенергії, відсутність зв’язку — все це, безумовно, вплинуло на загальну середню освіту. Сьогодні ми бачимо, що війна призвела до втрат у результатах навчання учнів і, відповідно, — у якості освіти. Це дослідження нам допомогло виявити чинники цих втрат і виробити рекомендації щодо плану дій з боку держави, громади та безпосередньо школи, аби подолати ці втрати", — зазначив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак.

Нагадаємо, міністр освіти та науки Оксен Лісовий вважає, що кількість предметів у школі треба зменшувати через надмірне перевантаження дітей існуючими програмами освіти.

Також Лісовий виступає за повернення освіти в офлайн, називаючи це одним з найважливіших завдань, але вказуючи, що основним фактором має бути все ж безпечність умов навчання.

Джерело фото: ua.depositphotos.com