НБУ курс:

USD

41,53

--0,01

EUR

44,98

--0,02

Готівковий курс:

USD

41,65

41,55

EUR

45,35

45,16

Представник пацієнта. В медзакладах України з'явилася нова функція

Представник пацієнта. В медзакладах України з'явилася нова функція
В українських лікарнях з'явилися представники пацієнта. Фото: facebook.com/nszu.ukr

У п’ятьох медичних закладах України запрацював пілотний проект "Представник пацієнта", який впроваджується НСЗУ та Рухом Чесно за підтримки МОЗ і Світового банку. Його мета підвищити обізнаність людей у сфері охорони здоров'я.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це пише "РБК-Україна" з посиланням на коментар заступника начальника відділу роботи зі скаргами пацієнтів Національної служби здоров'я України Тараса Стеценка.

Представники пацієнтів надаватимуть підтримку хворим у п'яти медичних установах, включаючи пологовий будинок №6 у Києві, Київську обласну лікарню, Національний інститут раку, Львівський обласний перинатальний центр та Територіальне медичне об'єднання №1 у Львові.

Вони допомагатимуть пацієнтам з отриманням інформації або подачею скарг, зверненні до директора чи лікуючого лікаря для вирішення конфліктних ситуацій та виступатимуть як посередники між пацієнтами та медичними закладами, допомагаючи в оформленні скарг, зверненні до директора чи лікуючого лікаря для вирішення конфліктних ситуацій.

"У кожному закладі працюють два представники пацієнта – це люди, які пройшли спеціальне навчання і які допомагають пацієнтам орієнтуватися у сфері охорони здоров'я в Україні. Вони можуть надати інформацію, які послуги безплатні та на що має право пацієнт, за що він має чи не має сплачувати кошти", – зазначив Тарас Стеценко.

За його словами, вони також допомагають із побутовими питаннями.

"Наприклад, у ТМО більше восьми будівель, і пацієнту, який вперше потрапляє туди, дуже важко зорієнтуватися. Навіть показати, де знаходиться вбиральня або пояснити, як записатися на прийом – ці питання також допомагають вирішувати представники пацієнтів. Це по суті помічники пацієнта у будь-якому питанні", – розповів фахівець.

Чи пошириться проєкт на всю Україну

Пілотний проект триватиме два місяці, після цього буде оцінюватися його ефективність. У перспективі його можна було б запровадити по всій Україні. Представники пацієнта існують у багатьох країнах, наприклад, у США, Британії, Канаді, Австралії, Німеччині, Франції, Швеції, Нідерландах.

Тривалість пілотного проекту складатиме два місяці, після чого відбудеться аналіз його результативності. Якщо проект виявиться успішним, існує можливість його розширення на всі українські лікарні.

Концепція представників пацієнтів уже успішно функціонує у багатьох країнах, зокрема в Сполучених Штатах, Великій Британії, Канаді, Австралії, Німеччині, Франції, Швеції та Нідерландах.