НБУ курс:

USD

41,37

+0,09

EUR

43,63

--0,02

Наличный курс:

USD

41,69

41,63

EUR

44,19

44,00

"Знято в Україні" представляє ТОП-16 промокампаній: "Схованки", ICTV та FILM.UA

Сторінка-візитка проєкту ""Схованки" в Instagram
Сторінка-візитка проєкту ""Схованки" в Instagram
Delo.ua в партнерстві з Marketing Media Review представляє ТОП-16 промокампаній українських серіалів-учасників рейтингу "Знято в Україні". У серії публікацій розповідаємо про те, як велася кожна промокампанія і якими були її результати
Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронировать участие

Delo.ua, організатор рейтингу "Знято в Україні", в партнерстві з Marketing Media Review представляють 16 номінантів в категорії "Найкращі промокампанії". До неї увійшли промокампанії українських серіалів, які були зняті і показані на телеканалах в 2019-2020 роках. Три переможця буде названо 26 серпня на онлайн-церемонії нагородження, яка пройде з 18:00 до 20:00 в прямому ефірі на YouTube-каналі і на FB-сторінці Delo.ua

ТОП-16 промокампаний

Голосуйте у "Знято в Україні. TV: найкраще за 10 років" 

У серії публікацій розповідаємо про те, як велася кожна промокампанія, на що робили ставку і якими були результати. Уявляємо кейс промокампанії "Схованки", яку вів Департамент промо та дизайну телеканалу ICTV та FILM.UA.

"Схованки"

Нуар, кримінальна драма, 8 серій Виробництво: FILM.UA на замовлення ICTV.  Показ: 29 жовтня 2019 року, ICTV. Хто розробляв і вів промокомпанію: департамент промо та дизайну телеканалу ICTV, FILM.UA.

Опис проєкту та ідея

Серіал "Схованки" — перша українська кримінальна драма в стилі нуар. Безпрецедентним для українського проєкту стало те, що серіал був взятий на дистрибуцію ще на ранніх стадіях виробництва одним з найбільших європейських медіахолдингів — ZDF Enterprises (дистриб'ютор, який представив світу серіал "Міст"). "Схованки" справді запропонували українському глядачеві іншу якість української телевізійної історії. Серіал був розрахований на комерційно активну аудиторію віком 18-54 роки — людей, які мешкають у великих містах. При цьому розраховували також на молодих мешканців невеликих міст, які дивляться сучасне кіно і серіали, та на більш доросле населення країни. Про що історія:  у звичайній квартирі батько та донька грають у схованки. Батько заплющує очі й рахує. Один… Два… Три… Чотири… П'ять… Скінчивши відлік, починає шукати дівчинку і не знаходить. При чому квартира замкнена на ключ зсередини, а під час гри ні він, ні дитина її не залишали. Зрозумівши, що донька зникла по-справжньому, батько звертається до поліції. Пізніше, коли відео зі зниклою дівчинкою з'являється в мережі, де вона тримає табличку із загадковою комбінацією цифр, стає зрозуміло, що це тільки перша жертва.

 На що робили ставку

  • Перший український фільм, знятий в стилістиці нуарів.
  • Перший український серіал, який вийшов за межі серіального формату: знятий як фільм (візуальна частина, виробнича і контент).
  • В зйомках було використано більше 80 локацій. Кожен об'єкт — унікальний за своїм художнім рішенням, оскільки працює на загальну атмосферу і драматургію серіалу. Була кіноекспедиція в місто Енергодар (Запорізька область), де було знято більшість натурних сцен.
  • Актуальність проєкту: зникнення дітей — дуже популярна (і болісна) тема для європейського кіно, зрозуміла європейським глядачам.
  • "Схованки" обійшли рекордну кількість міжнародних кінофестивалів, брали участь у безлічі скринінгів, показів і т.д. Проєкт, який підкорив європейських кінопрофі ще до того, як "Схованки" було показано на ТБ
  • Відповідно підійшли до створення промо як до кінематографічного промо. Для цього з кожного анонсу зробили трилер, який тримав глядача в напрузі до самого кінця.

Як вели промокампанію

Леонід Веселков, директор департаменту промо та дизайну ICTV: "Схованки" — проєкт особливий і незвичайний. Здавалося б, у нас на каналі бувають подібні серіали, але сама тема, що підіймається — пропажа дітей — дуже хвилююча, яка нікого не залишає байдужим. А наше завдання було зняти таке промо, щоб заявити про проєкт без відлякування людей. Для цього ми використали найпростіший прийом. Взяли лічилочку: "Один-два-три-чотири-п'ять, я іду шукать". Відома всім лічилка і класний слоган — "Прем'єра, від якої не сховатись". Таким чином ми не лякали, однак при цьому трішечки тримали в напрузі. 2 ролика з 4-х були взагалі без синхронів акторів, акцент — на лічилці. Благо кадри в серіалі були круто зняті, що дозволило створити таке вражаюче промо. І хоча це — серіал, до нього при розробці промо ми застосували підхід як до кіно. Ми не розповідали, про що серіал, скільки серій, з чого починається, чим закінчується — не відкривали. Тільки вже потім в одному з промо показали головну жінку-слідчу. Але акценти були на яскравому відеоряду, разючому монтажі й лічильці. Особливість серіалу в тому, що до прем'єри на каналі його встигли показати на міжнародних фестивалях, і на той момент він уже зібрав нагороди й призи. Поліна Толмачова, маркетинг-директор FILM.UA: На ранніх стадіях виробництва серіал "Схованки" зацікавив і потрапив на дистрибуцію до одного з найбільших європейських медіахолдингів — ZDFEnterprises. Такого не було зі жодним українським проєктом, а ZDFEnterprises раніше презентував світу серіал "Міст". Крім цього, проєкт став першим українським серіалом, який пройшов відбір у рамках престижного MIP Drama Buyers Summit 2019, він щорічно проводиться в Каннах в рамках найбільшого ринку контенту MIPTV. Драма була включена в скринінг для міжнародних баерів поряд з серіалами Netflix, BBC та іншими світовими компаніями. "Схованки" пройшли конкурсний відбір для участі в декількох ключових телефестивалях, довівши свою художню цінність. Загалом кейс FILM.UA включав: — два трейлери (український і міжнародний від медіакомпанії ZDF) — ролики як відеобекстейдж: фільм про фільм — актори (Юлія Абдель Фаттах, Петро Риков, В'ячеслав Довженко), а також режисер Ірина Громозда і оператор Сергій Крутько розповідали про "Схованки" на YouTube-каналі, на Facebook та Instagram-сторинках проєкту. — Створено сторінку-візитку проєкту в Instagram. Фотографії викладались поступово, що надавало атмосферу детективу і таємничості. З кожною серією з'являлися нові пазли, як і в самій історії з кожною серією все ставало більш зрозуміло. — Так само в соцмережах виклали титри з музикою відомого композитора Євгена Філатова, який написав спеціально для проєкту саундтрек. — Публікації новин проєкту в соцмережах (YouTube, Facebook та Instagram), також інтерв'ю з виконавцями головних ролей (акторами Юліэй Абдель Фаттах, Петром Риковим, В'ячеславом Довженком) в українських друкованих та інтернет-виданнях. Леонід Веселков, директор департаменту промо та дизайну ICTV: Для промокампанії до ефіру каналом було створено 4 відеоанонси. Для цього ми залучили продюсерів і творців серіалу, з якими в колаборації і вели проєкт. А саме з боку FILM.UA  з нами співпрацювали креативний продюсер проєкту Олеся Лук'яненко, маркетинг-директор Поліна Толмачова, за діджитал відповідала Валерія Литвиненко. Вирішили робити промо-кампанію разом, щоб охопити якомога більше глядачів, адже у ТВ — своя аудиторія, у студії — своя. FILM.UA на своїх ресурсах (соцмережі) робили перепост наших повідомлень і відео, а ми підтримували їх відео, публікації, тощо. Таким чином, ми синхронізувалися, і щодня щось виходило про "Схованки" або у нас, або у них. Трейлери та релізи одночасно, а решта — перепости.

Результати промокампанії

Леонід Веселков, директор департаменту промо та дизайну ICTV: По термінах на промо мали 3 тижні. Переживали, як глядач сприйматиме проєкт, але рейтинги повністю виправдали наші очікування. Підсумки телеперегляду (за аудиторією 18-54 (+50): рейтинг (rat%) — 1,44, частка аудиторії (shr%) — 10,36. Це добре, бо серіал вийшов в лідери слоту за комерційно активною аудиторією 18-54 (50+) та аудиторією 14-49 (50+). Глядачі гарно дивилися серіал від першої до останньої серії і остання серія зібрала частку 14,7 (для порівняння — частка практично вдвічі вища за найближчого конкурента на іншому каналі в цьому ж часовому слоті). Найкраще серіал подивилися чоловіки вікової категорії 45-54: частка 15,2. І що особливо приємно, ми залучили також жіночу аудиторію 18-34 років. Іншими словами, серіал "Схованки" з точки зору рейтингів повністю себе виправдав і прекрасно себе показав в нашому ефірі. Це був хороший продукт, але, я сподіваюся, що і наші анонси теж цьому допомогли. Поліна Толмачова, маркетинг-директор FILM.UA "Схованки" взяли участь відразу в декількох авторитетних світових кіноподіях — The Great Series Summit в Кельні, Sеrie Series в Фонтенбло, на кіноринку NATPE в Будапешті та ін. Пишаємось, що "Схованки" обійшли рекордну кількість міжнародних кінофестивалів, потрапили у безліч скринінгів і показів. Продаж за кордон (показ або адаптація), розміщення на стрімінгових платформах: права на світову дистрибуцію (за винятком України, Росії та СНД) придбала європейська медіакомпанія ZDF Enterprises. ZDF Enterprises продала права на показ серіалу "Схованки" в Італію, країни Бенілюксу (Lumiere), Польщу (Canal+), Чехію (FTV Prima, Bonton Film) та Словаччину (Bonton Film). У США та Канаді прем'єра "Схованок" відбудеться на стрімінговому сервісі Walter Presents. Серіал стане першим українським проєктом, доступним на цій платформі.