- Категория
- Life
- Дата публикации
"Знято в Україні" представляє ТОП-16 промокампаній: "Схованки", ICTV та FILM.UA
Delo.ua в партнерстві з Marketing Media Review представляє ТОП-16 промокампаній українських серіалів-учасників рейтингу "Знято в Україні". У серії публікацій розповідаємо про те, як велася кожна промокампанія і якими були її результати
Забезпечте стрімке зростання та масштабування компанії у 2024-му! Отримайте алгоритм дій на Business Wisdom Summit.
10 квітня управлінці Арсенал Страхування, Uklon, TERWIN, Епіцентр та інших великих компаній поділяться перевіреними бізнес-рішеннями, які сприяють розвитку бізнесу під час війни.
Забронировать участие
Delo.ua, організатор рейтингу "Знято в Україні", в партнерстві з Marketing Media Review представляють 16 номінантів в категорії "Найкращі промокампанії". До неї увійшли промокампанії українських серіалів, які були зняті і показані на телеканалах в 2019-2020 роках. Три переможця буде названо 26 серпня на онлайн-церемонії нагородження, яка пройде з 18:00 до 20:00 в прямому ефірі на YouTube-каналі і на FB-сторінці Delo.ua
ТОП-16 промокампаний
- "Маркус" (АРТ-територія, Helio Media (Латвія) на замовлення ТРК "Україна");
- "Громада" (Kunica Production Studio на замовлення ТРК "Україна", НЛО TV );
- "Небезпечна зона" ("Мамахохотала" на замовлення ТРК "Україна", НЛО TV);
- "Перші ластівки" (StarLight Production на замовлення Нового каналу);
- "Схованки" (FILM.UA на замовлення ICTV);
- "Розтин покаже" (Mamas Film Production на замовлення ICTV);
- "Кріпосна" (StarLight Films, FILM.UA на замовлення СТБ);
- "Акушерка" (StarLight Production на замовлення СТБ);
- "Папаньки — 2" (Дизель Студіо на замовлення СТБ);
- "Спіймати Кайдаша" (ПроКіно на замовлення СТБ);
- "Карпатский рейнджер" (ТЕТ Продакшн на замовлення "2 + 2");
- "Великі Вуйки" (1+1 Production на замовлення "1+1");
- "Відморожений" (1+1 Production на замовлення "1+1");
- "Папік" (студія "Квартал 95" на замовлення "1+1");
- "СидорЕнки-СидОренки" (IQ Production на замовлення "1+1");
- "Бери своїх, давай до нас!": Іміджева кампанія осінньої серіальної лінійки "1+1" .
Голосуйте у "Знято в Україні. TV: найкраще за 10 років"
У серії публікацій розповідаємо про те, як велася кожна промокампанія, на що робили ставку і якими були результати. Уявляємо кейс промокампанії "Схованки", яку вів Департамент промо та дизайну телеканалу ICTV та FILM.UA."Схованки"
Нуар, кримінальна драма, 8 серій Виробництво: FILM.UA на замовлення ICTV. Показ: 29 жовтня 2019 року, ICTV. Хто розробляв і вів промокомпанію: департамент промо та дизайну телеканалу ICTV, FILM.UA.Опис проєкту та ідея
Серіал "Схованки" — перша українська кримінальна драма в стилі нуар. Безпрецедентним для українського проєкту стало те, що серіал був взятий на дистрибуцію ще на ранніх стадіях виробництва одним з найбільших європейських медіахолдингів — ZDF Enterprises (дистриб'ютор, який представив світу серіал "Міст"). "Схованки" справді запропонували українському глядачеві іншу якість української телевізійної історії. Серіал був розрахований на комерційно активну аудиторію віком 18-54 роки — людей, які мешкають у великих містах. При цьому розраховували також на молодих мешканців невеликих міст, які дивляться сучасне кіно і серіали, та на більш доросле населення країни. Про що історія: у звичайній квартирі батько та донька грають у схованки. Батько заплющує очі й рахує. Один… Два… Три… Чотири… П'ять… Скінчивши відлік, починає шукати дівчинку і не знаходить. При чому квартира замкнена на ключ зсередини, а під час гри ні він, ні дитина її не залишали. Зрозумівши, що донька зникла по-справжньому, батько звертається до поліції. Пізніше, коли відео зі зниклою дівчинкою з'являється в мережі, де вона тримає табличку із загадковою комбінацією цифр, стає зрозуміло, що це тільки перша жертва.На що робили ставку
- Перший український фільм, знятий в стилістиці нуарів.
- Перший український серіал, який вийшов за межі серіального формату: знятий як фільм (візуальна частина, виробнича і контент).
- В зйомках було використано більше 80 локацій. Кожен об'єкт — унікальний за своїм художнім рішенням, оскільки працює на загальну атмосферу і драматургію серіалу. Була кіноекспедиція в місто Енергодар (Запорізька область), де було знято більшість натурних сцен.
- Актуальність проєкту: зникнення дітей — дуже популярна (і болісна) тема для європейського кіно, зрозуміла європейським глядачам.
- "Схованки" обійшли рекордну кількість міжнародних кінофестивалів, брали участь у безлічі скринінгів, показів і т.д. Проєкт, який підкорив європейських кінопрофі ще до того, як "Схованки" було показано на ТБ
- Відповідно підійшли до створення промо як до кінематографічного промо. Для цього з кожного анонсу зробили трилер, який тримав глядача в напрузі до самого кінця.